AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #1 Skrevet 4. april 2020 Jeg har en pakke to små indrefileter og en pakke strimlet kyllingfilet som jeg vil bruke i en suppe/gryte. Hvordan ville dere stekt kjøttet enklest mulig? Kutte alt i biter og steke i panne på lav varme, eller i en ildfast form i ovnen? Hvis jeg tar det i ovnen skal jeg skjære indrefileten i biter først siden det må stekes samtidig som pakken med strimlet kyllingkjøtt, eller skal indrefileten stekes som den er og skjæres i biter til suppa etterpå? Hvor mange grader og tid i ovn evn? Takk er litt sliten i dag og skulle gjerne sluppet stekepanne om det går i ovn? Anonymkode: 295b2...cf4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #2 Skrevet 4. april 2020 Endte med å koke kylling bitene, de ble gjennomkokt så det gikk fint til suppa men dem ble veldig seige. Tips til å unngå det til en annen gang? Anonymkode: 295b2...cf4
Brunhilde Skrevet 4. april 2020 #3 Skrevet 4. april 2020 Når jeg lager kyllingsuppe steker jeg kyllingen i gryta før jeg fyller på med de andre ingrediensene. Det er det letteste og jeg har aldri opplevd at kyllingen blir seig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå