Gå til innhold

Suging, Når noe er feil.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir så oppgitt , gjør tydeligvis feil i følge samboer. 

Og når jeg spør hva jeg  gjør feil så svarer han ikke på hva som faktisk er feil! , han sier bare om jeg ikke merker når jeg gjør noe riktig,  og når jeg sier at det ikke er bestandig jeg gjør det.  Han ble direkte sur og ville ikke si noe annet enn at det ikke var vits  for meg og fortsette for han hadde sagt det til meg så mange ganger. 

Sa at hadde jeg vist at sånn og sånn er feil så hadde jeg jo ikke gjort det,  har jo tydeligvis  missforstått noe da..  

Jeg ble direkte såret og lei meg, kjenner ikke at jeg noen gang vil overraske han med blow job igjen! 

Nå har han gått i dusjen før og avslutte for seg selv. 

Føler meg  rett og slett elendig og såret.

Hvorfor kan ikke folk bare  fortelle hvordan de liker de uten og bli sur ? 

Anonymkode: cf76e...701

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faen for en dust! Han må jo lære deg hvordan han liker det. 

Jeg hadde ikke rørt den fyren igjen! 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg ble utrolig såret! Om han mener at han har sagt det før,så gjør det jo ingenting om han sier det igjen på en ordentlig måte. Jeg er jo ikke tankeleser.  😔  virker nesten som han tror jeg holder feil eller lignede med vilje. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er en dust, har også opplevd at menn kan bli litt dust når de er kåte 😄 

Anonymkode: d16e7...8b0

AnonymBruker
Skrevet

Si til han i en rolig setting at du er ikke tankeleser så han må si hvordan han liker det. 

Anonymkode: 77f1f...bbd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Si til han i en rolig setting at du er ikke tankeleser så han må si hvordan han liker det. 

Hadde helt ærlig ikke gitt han fler sjanser

Anonymkode: d16e7...8b0

• Liker 1
Skrevet

Kom egentlig til å lure på hvordan han er når han slikker? Er han tankeleser selv siden han forventer at du er det? 

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var helt rolig og sa at han måtte si hvordan han ville ha det, For når han har sagt det før så har jeg tydeligvis ikke skjønt det helt, hva han egentlig har ment.  

Men det som irriterer meg er måten han reagerte på , ble drit sur for at jeg gjorde feil og ikke engang årket og snakke til meg på en ordentlig måte. 

Han kunne ha sagt ifra eller vist meg, på en annen måte. 

Ofte går det veldig bra og han liker det jeg gjør. 

Hadde det vært motsatt så hadde jo jeg sagt ifra på en ordentlig måte, sånn at kunne fortsette leken.

Men nei, vet ikke om jeg er så gira på og gi han blowjob neste gang. Ikke i skrivende stund iallfall 

Ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Forundret.. skrev:

Kom egentlig til å lure på hvordan han er når han slikker? Er han tankeleser selv siden han forventer at du er det? 

Han gjør det stort sett aldri. Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger han har gjort det iløpet av 4 år. 

Tror ikke han er så gira 

Ts

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han gjør det stort sett aldri. Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger han har gjort det iløpet av 4 år. 

Tror ikke han er så gira 

Ts

Ååååå. 

Han går ikke ned på deg men pirker på deg når du gjør det på han.. 

Huff, for en type.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke han er så gira 

Ts

Da skal ikke han klage! Si at du ikke er tankeleser og be han forklare. Om ikke kan han bare drite i å få mere blow Jobs, om det skal ende sånn at du blir såret! 

Enda verre at han aldri gir noe tilbake.. om det er noe du ønsker da

Anonymkode: ae998...1f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blir så oppgitt , gjør tydeligvis feil i følge samboer. 

Og når jeg spør hva jeg  gjør feil så svarer han ikke på hva som faktisk er feil! , han sier bare om jeg ikke merker når jeg gjør noe riktig,  og når jeg sier at det ikke er bestandig jeg gjør det.  Han ble direkte sur og ville ikke si noe annet enn at det ikke var vits  for meg og fortsette for han hadde sagt det til meg så mange ganger. 

Sa at hadde jeg vist at sånn og sånn er feil så hadde jeg jo ikke gjort det,  har jo tydeligvis  missforstått noe da..  

Jeg ble direkte såret og lei meg, kjenner ikke at jeg noen gang vil overraske han med blow job igjen! 

Nå har han gått i dusjen før og avslutte for seg selv. 

Føler meg  rett og slett elendig og såret.

Hvorfor kan ikke folk bare  fortelle hvordan de liker de uten og bli sur ? 

Hvorfor må du og så mange andre sitte her inne og furte over sexlivet til den av alle i verden dere skal kunne kommunisere med. Voks opp! Ingen vil høre om detaljene, hvorfor vil vi vite om han går i dusjen akkurat nå og ordner seg selv? Fortell meg hva som er så interessant og viktig med det?? 
du får bare snakke med han, er eneste som hjelper, hvis det absolutt ikke går, så vil dere ikke få et godt samliv heller. Og allerede ser jeg i innlegget ditt at dette forholdet kommer til å ta slutt og han blir så lei og aldri vil ha noe med deg å gjøre igjen.

Anonymkode: 1d827...26a

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må du og så mange andre sitte her inne og furte over sexlivet til den av alle i verden dere skal kunne kommunisere med. Voks opp! Ingen vil høre om detaljene, hvorfor vil vi vite om han går i dusjen akkurat nå og ordner seg selv? Fortell meg hva som er så interessant og viktig med det?? 
du får bare snakke med han, er eneste som hjelper, hvis det absolutt ikke går, så vil dere ikke få et godt samliv heller. Og allerede ser jeg i innlegget ditt at dette forholdet kommer til å ta slutt og han blir så lei og aldri vil ha noe med deg å gjøre igjen.

Når partneren ikke vil prate så er det ikke så enkelt... Uteblir kommunikasjonen så blir en jo gjerne mer usikker.

Ikke er det en sånn ting en kanskje ønsker å ta opp med nære venner. Da er et forum som dette godt å ha for å få tilbakemelding på om en har grunn til å reagere eller ei uten å ha nødt til å avsløre hvem en er. 

Er enig i at det ser ut til at dette er et forhold som kan ende, men jeg håper da at det for all det er TS som avslutter det med hodet hevet.

Jeg hadde endt det selv om jeg var TS for å si det slik. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvorfor må du kommentere noe sånt hvis du synes det er så tragisk at en person er frustrert og spør etter råd? Unødvendig kommentar 

Anonymkode: ae998...1f7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han må kunne si hva som føles godt og ikke. Det er kanskje bedre å ta utenom selve akten, man kan bli litt gretten når man er når, uten at jeg sier at det er greit å oppføre seg sånn.

Du kan også prøve å lese ham underveis. Bli enige om at han forteller deg på forhånd hvilke signaler du skal høre/se etter. Vet selv det kan være litt frustrerende hvis man må guide den andre gjennom hele greia, det kan føles frustrerende og avtennende. Men man må jo klare på et eller annet punkt å kommunisere hva som er godt og ikke.

Forøvrig syns jeg godt han kan slikke deg hvis du ønsker det og han er komfortabel med det. Det handler om å gi og ta. Han må lære å kommunisere på en bedre måte så han ikke sårer deg!

Anonymkode: b8ff2...3a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...