Gå til innhold

brudepike kjoler

Anbefalte innlegg

Gjest MonaI
Skrevet

hvor på nettet finner jeg det? er litt "i nøden" for jeg gifter meg om 1 mnd :-? bor langt unna brudesallong så jeg må kjøpe over nett :wink:

takker for svar!

klem MonaI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Ebay? Der finner du "alt"

Skrevet

Så noen her tipsa om ebay! Det er en grei plass å handle.. Men du gifter deg om 1 mnd - tror ikke jeg ville satsa på det da - det kan fort gå 1 mnd når du handler fra USA... Bare et tips. Og det kan selvfølgelig gå fortere..

Skrevet

Jeg fant en kjempefin kjole på Di Onge (i Trondheim det da), butikk som selger barneklær. Langt rimeligere var det også:-)

Gjest MonaI
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen!

Ebay hadde tatt for lang tid (er ikke reg der heller) og kjedebutikker finnes ikke her på øya vår :roll:

Har bestillt denne: http://www.lisenett.no/brudepike/bp3.htm :kul:

gleder meg som en unge til å få den!!! :hoppe:

Gjest trøtting
Skrevet

Har bestilt brudepikekjolar på brudeshop.com, men det har tatt tid. Har ikkje fått dei endå, bestilte for maaange veker sida. Veit ikkje noko om resultatet heller, men håpar dei passar og ser like bra ut som på bildet.

Eit stort pluss er at dei syr etter mål, til en ok pris. Skal betale 650 pr kjole. Og eg ville fått problem med å skaffe passelige kjolar til mine brudepiker sidan den eine er 11 og snart er like høg som meg! Og veeeeldig mykje smalare...

Det står at leveringa tek 2-5 veker, så du kan jo alltids ringe og spørre om det e mulig å få levert i tide...?

Gjest trøtting
Skrevet

Har bestilt brudepikekjolar på brudeshop.com, men det har tatt tid. Har ikkje fått dei endå, bestilte for maaange veker sida. Veit ikkje noko om resultatet heller, men håpar dei passar og ser like bra ut som på bildet.

Eit stort pluss er at dei syr etter mål, til en ok pris. Skal betale 650 pr kjole. Og eg ville fått problem med å skaffe passelige kjolar til mine brudepiker sidan den eine er 11 og snart er like høg som meg! Og veeeeldig mykje smalare...

Det står at leveringa tek 2-5 veker, så du kan jo alltids ringe og spørre om det e mulig å få levert i tide...?

Gjest MonaI
Skrevet

Nå har jeg fått brudepikekjolen!! :hoppe:

Den var myyyyye finere i virkeligheten :-) Både jeg og snuppa er super fornøyd! Skikkeli kjapp levering var det og! Kan trygt anbefale en handel derifra :)

så nå kan bryllupsdagen bare komme :ler: deili å ha alt i boks!

Trøtting: jeg hadde alerede bestilt kjolen da du ga meg tipset, men takk likevel! har tidligere lett gjennom brudeshop for å finne noe info om varene, men finner ingen som helst info om hverken leveringstider eller priser! ...kanskje jeg er dårli til å lete?? tok derfor ikke sjansen på å bestille der da siden virket noget useriøs :sjenert: håper du blir fornøyd med kjolen din! :-)

Gjest Spionen
Skrevet

:o :o

Det spørs nå om hvem som er flinkest til å relkamere det da MONA 1. Denne var glup, men du er avslørt!!

:hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...