AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #1 Skrevet 4. april 2020 Et familiemedlem ligger for døden, og et annet familiemedlem kommer på besøk fra andre siden av landet for å være der. Personen som kommer er så absolutt i risikogruppen. Kan vi ha vedkomne på besøk? Veldig vanskelig situasjon. Anonymkode: 74241...b51
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #2 Skrevet 4. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et familiemedlem ligger for døden, og et annet familiemedlem kommer på besøk fra andre siden av landet for å være der. Personen som kommer er så absolutt i risikogruppen. Kan vi ha vedkomne på besøk? Veldig vanskelig situasjon. Anonymkode: 74241...b51 Det tenker jeg blir opp til personen i risikogruppen å velge selv. Håper dere også er forsiktig slik dere er en liten risiko. Anonymkode: 61bf2...37e
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #3 Skrevet 4. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tenker jeg blir opp til personen i risikogruppen å velge selv. Håper dere også er forsiktig slik dere er en liten risiko. Anonymkode: 61bf2...37e Problemet er vel at vi ikke vil ha dette ansvaret, syns det er utrulig vanskelig. Vi i husholdningen er forsiktige og forholder oss til alle regler, men vi er i jobb hver dag begge to. Anonymkode: 74241...b51
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #4 Skrevet 4. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Problemet er vel at vi ikke vil ha dette ansvaret, syns det er utrulig vanskelig. Vi i husholdningen er forsiktige og forholder oss til alle regler, men vi er i jobb hver dag begge to. Anonymkode: 74241...b51 Men velger personen dette er det ikke deres ansvar. I tillegg gjør dere så godt dere kan. Ikke tenk for mye på det. Om gjesten blir syk er det uansett umulig å vite hvor smitten kommer fra. Det kan like gjerne være helt tilfeldig. Feil person til feil tid. Anonymkode: 61bf2...37e 1
tussi84 Skrevet 4. april 2020 #5 Skrevet 4. april 2020 Jeg synes gjesten skal få lov til å ta farvel om dette er ønskelig.
Anbefalte innlegg