Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk melding fra skatteetaten om at jeg har  noen tusen til gode for ca 1 uke siden?Noen som har fått pengene utbetalt? En bekjent har fått de sier hun, og hun fikk beskjed 2 dager før meg. Men jeg har ikke fått de på konto enda. Trodde det tok 2-3 uker etter varselet fra skatteetaten, før pengene var inne på konto. Kan noen andre bekrefte de har fått skattepengene på konto? Hadde vørt kjekt med noen ekstra kroner å kose seg med npr det blir hjemme påske i år. 

Anonymkode: 90510...bc2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får det innen 3 uker etter at du får melding om at skatteoppgjøret er klart, ikke etter at du mottar skattemeldingen. 

Anonymkode: d8773...30a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet om flere som har fått pengene. Jeg venter enda, men jeg fikk selve skattemeldingen (og leverte) først på mandag som var. Belager meg på å vente til etter påske, men hadde vært fint om de kom før :)

Anonymkode: a7138...ed8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk skattemeldingen forrige onsdag (25. Mars) og leverte da, fikk pengene på konto nå på torsdag (2. April) :) 

Anonymkode: 0ba5c...c6c

Gjest Forumhei
Skrevet

Fikk tilbake 40.000 trodde først det var 44.000 men ble noe mindre. Hadde mye overtid osv i fjor og glemt å skru ned skatten.

Skrevet

Fikk e-post på morgenen, på ettermiddagen var pengene på konto 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjøss, noen som har flaks her og som har fått tilgodebeløp på konto allerede. Krysser fingrene for at mine kommer før onsdag

AnonymBruker
Skrevet

Fikk ligningen torsdag 19.mars og fikk pengene torsdag 2.april

Anonymkode: e0eb6...6a6

AnonymBruker
Skrevet

Vi får vel melding når pengene kommer? Er det varsel på sms, e-mail eller altinn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...