AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #1 Skrevet 4. april 2020 Blir man sett på som horete om man som kvinner er ute etter sex? Da mener jeg med en eller 2 faste partnere 😉 Anonymkode: 0e4b2...9f7
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #2 Skrevet 4. april 2020 Man er ikke horete av den grunn. De som syns det evn skulle vært horete skal du ikke bry deg om 😊 Kos deg😊 Anonymkode: c8361...ec3 3
Trolltunge Skrevet 4. april 2020 #3 Skrevet 4. april 2020 Ja det er tydelig at noen menn synes det er horribelt at kvinner faktisk har lyster og behov, med mindre de er i forhold med akkurat dem. Da skal de plutselig få lyster og behov, til hans fornøyelse og glede. Har det noe å si hva NOEN menn som er trange i nøtta mener? Lev som du vil! 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #4 Skrevet 4. april 2020 Menn som vil ligge med deg men som ikke får, kan finne på å stemple deg som hore. Men det er patetisk og ikke noe å bry seg om. Anonymkode: 3b524...bf5 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #5 Skrevet 4. april 2020 Du eier ditt eget liv 👌 Anonymkode: c052f...3ae 1
Gjest Anonym Bruker Skrevet 4. april 2020 #6 Skrevet 4. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir man sett på som horete om man som kvinner er ute etter sex? Da mener jeg med en eller 2 faste partnere 😉 Anonymkode: 0e4b2...9f7 Nei, det blir sett på som en gavepakke av mange menn
Gjest Chroma Skrevet 4. april 2020 #7 Skrevet 4. april 2020 Har iallfall opplevd at man blir stemplet som nymfoman hvis man har noe høyere sexlyst enn «vanlig». Teit.
javelsede Skrevet 4. april 2020 #8 Skrevet 4. april 2020 Men det er fa ingen ting galt med å være horete. Mange vil være misunnelig på at du får ha flere sexpartnere og det er nettopp gjennom misunnelse at slike rykter spres.
Hr. Aktiv Skrevet 4. april 2020 #9 Skrevet 4. april 2020 For meg virker det som veldig mange har det blandt kvinnene.
Bamseklemmer Skrevet 5. april 2020 #10 Skrevet 5. april 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir man sett på som horete om man som kvinner er ute etter sex? Da mener jeg med en eller 2 faste partnere 😉 Nei, ikke før noen oppdager at du har sex med to partnere, hold klokelig kjeft du TS, å ha et stort sexdrive synes jeg er søtt😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå