Gå til innhold

Å ha lyst på sex som kvinne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir man sett på som horete om man som kvinner er ute etter sex? Da mener jeg med en eller 2 faste partnere 😉

Anonymkode: 0e4b2...9f7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man er ikke horete av den grunn. De som syns det evn skulle vært horete skal du ikke bry deg om 😊 Kos deg😊

Anonymkode: c8361...ec3

• Liker 3
Skrevet

Ja det er tydelig at noen menn synes det er horribelt at kvinner faktisk har lyster og behov, med mindre de er i forhold med akkurat dem. Da skal de plutselig få lyster og behov, til hans fornøyelse og glede. 

Har det noe å si hva NOEN menn som er trange i nøtta mener? 

Lev som du vil! 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Menn som vil ligge med deg men som ikke får, kan finne på å stemple deg som hore. Men det er patetisk og ikke noe å bry seg om. 

Anonymkode: 3b524...bf5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du eier ditt eget liv 👌

Anonymkode: c052f...3ae

• Liker 1
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir man sett på som horete om man som kvinner er ute etter sex? Da mener jeg med en eller 2 faste partnere 😉

Anonymkode: 0e4b2...9f7

Nei, det blir sett på som en gavepakke av mange menn 

Gjest Chroma
Skrevet

Har iallfall opplevd at man blir stemplet som nymfoman hvis man har noe høyere sexlyst enn «vanlig». Teit. 

Skrevet

Men det er fa ingen ting galt med å være horete. Mange vil være misunnelig på at du får ha flere sexpartnere og det er nettopp gjennom misunnelse at slike rykter spres. 

Skrevet

For meg virker det som veldig mange har det blandt kvinnene.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke før noen oppdager at du har sex med to partnere, hold klokelig kjeft du TS, å ha et stort sexdrive synes jeg er søtt😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...