AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #1 Skrevet 4. april 2020 Kvinne 26. Er det innafor å skrive dette i bio: Søker elsker/kjæreste. Vil dette luke bort bra menn? Ehm, er jo ikke det jeg vil. Vil jo ha et seriøst forhold eller en fast sex partner. Vil ikke ha ons. Anonymkode: 4045d...2db
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #2 Skrevet 4. april 2020 Jeg hadde satt pris på det. Men jeg kan umulig være en bra mann, er jo på KG Anonymkode: 593f2...520 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #3 Skrevet 4. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg hadde satt pris på det. Men jeg kan umulig være en bra mann, er jo på KG Anonymkode: 593f2...520 Jeg mener, vil dere menn dømme noen som skriver det der? Anonymkode: 4045d...2db
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #4 Skrevet 4. april 2020 Du skriver jo at du er åpen for elser. Hadde tolket det som at det var lett å få en kjappis ... Anonymkode: 59201...86c 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #5 Skrevet 4. april 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinne 26. Er det innafor å skrive dette i bio: Søker elsker/kjæreste. Vil dette luke bort bra menn? Ehm, er jo ikke det jeg vil. Vil jo ha et seriøst forhold eller en fast sex partner. Vil ikke ha ons. Anonymkode: 4045d...2db ikke skriv elsker, det virker så billig skrive " er ute etter noe seriøst" det ser veldig bra ut jeg sveiper vekk de som nevner sex , det virker bare så trashy. Hilsen Mann på tinder Anonymkode: 44ed0...ea0 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #6 Skrevet 4. april 2020 Hvis du vil ha et seriøst forhold skriver du at du er ute etter noe seriøst og ingen ONS. Om du er ute etter en elsker/fuckfriend skriver du det. Men du mister de som vil noe seriøst om du vil det. Anonymkode: ba95c...4a8 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #7 Skrevet 4. april 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg mener, vil dere menn dømme noen som skriver det der? Anonymkode: 4045d...2db Jeg ville ikke ha dømt deg, nei. Jeg ville ha tenkt at det er helt naturlig å være åpen for både elskere og kjærester når man er på tinder, og at ærlighet og tydelighet er bra. Men andre i tråden ville ha tenkt noe annet, så her får du forskjellige svar. Anonymkode: 593f2...520 1
norw Skrevet 4. april 2020 #8 Skrevet 4. april 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinne 26. Er det innafor å skrive dette i bio: Søker elsker/kjæreste. Vil dette luke bort bra menn? Ehm, er jo ikke det jeg vil. Vil jo ha et seriøst forhold eller en fast sex partner. Vil ikke ha ons. Anonymkode: 4045d...2db Trenger ikke å nevne noe sånt i det hele tatt, og selv om man for eksempel skriver at man bare er interessert i noe seriøst, så vil jo mange som bare vil ha sex prøve seg likevel. 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #9 Skrevet 4. april 2020 Min umiddelbare assosiasjoner når jeg ser ordet "elsker" er at de ser etter noen å være utro med. Vil tro de fleste under en viss alder tenker det samme. Så da luker du automatisk bort alle de gode mennene ved å skrive "elsker". Ta bort hele setningen din når du er ute etter annet enn bare noe seriøst, så luker du heller bort enkelte selv basert på profilen deres og samtaler dere har. Anonymkode: 86098...f62 1
*Mocca* Skrevet 4. april 2020 #10 Skrevet 4. april 2020 Hvorfor ikke være mer ærlig og direkte, si at du søker kjæreste, men at du ikke har noe imot et fast fuckfriend forhold som kan utvikle seg til noe mer? Siden du skriver elsker antar jeg at det ikke er rent fuckfriend forhold med faste sextreff uten dating/følelser du er ute etter. Uansett hva du skriver bør du være tydelig, ikke skrive langt men heller ikke prøve å skvise alt inn i en setning.... Det er forskjell på de som søker seriøst forhold, et uforpliktende dating/sex forhold og de som søker rene sextreff....
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #11 Skrevet 4. april 2020 Jeg har sett et godt råd her. Det er at de som ser ned på deg pga det du skriver, de er du ikke ute etter heller. Anonymkode: 8da17...9cc 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #12 Skrevet 4. april 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sett et godt råd her. Det er at de som ser ned på deg pga det du skriver, de er du ikke ute etter heller. Anonymkode: 8da17...9cc Dette. Jeg er selv ute etter en fast sexpartner. De som sveiper meg bort fordi de synes det er trashy er ikke den type menn jeg ville ha falt for uansett. Anonymkode: e9681...134 2
Hr. Aktiv Skrevet 4. april 2020 #13 Skrevet 4. april 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinne 26. Er det innafor å skrive dette i bio: Søker elsker/kjæreste. Vil dette luke bort bra menn? Ehm, er jo ikke det jeg vil. Vil jo ha et seriøst forhold eller en fast sex partner. Vil ikke ha ons. Anonymkode: 4045d...2db En bra mann vil aldri ha noe annet enn fast relasjon uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå