Gå til innhold

Finne en elsker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en attraktiv dame på 26 år. Jeg sliter litt for tiden. Er kåt og tenker på sex hele tiden. Noe som er helt naturlig. Men problemet som kvinne er hva menn tror om meg når jeg sier jeg vil ha sex. Jeg vil jo finne den store kjærligheten, men akkurat nå trenger jeg sex.

Jeg vil jo ha en fast sex partner som jeg kan ha god sex med. Jeg er bare redd hva menn skal tenke om jeg sier det. Tenker de at jeg er løs? Hvordan gå frem for å finne en elsker? 

Tenkte kanskje å skrive dette på tinder: Søker søndagskjæreste eller den store kjærligheten. 

Er så kåt! 

Anonymkode: be30e...1f8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

tinder. Du trenger ikke skrive at du er ute etter sex. Kanskje ha et litt sexy bilde i bikini eller no.. er så mange av guttene som gjør det ganske klart tidlig at de er ute etter sex de å, så da kan du velge den du liker best av alle matchene. 

• Liker 1
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en attraktiv dame på 26 år. Jeg sliter litt for tiden. Er kåt og tenker på sex hele tiden. Noe som er helt naturlig. Men problemet som kvinne er hva menn tror om meg når jeg sier jeg vil ha sex. Jeg vil jo finne den store kjærligheten, men akkurat nå trenger jeg sex.

Jeg vil jo ha en fast sex partner som jeg kan ha god sex med. Jeg er bare redd hva menn skal tenke om jeg sier det. Tenker de at jeg er løs? Hvordan gå frem for å finne en elsker? 

Tenkte kanskje å skrive dette på tinder: Søker søndagskjæreste eller den store kjærligheten. 

Er så kåt! 

Ingen i din vennekrets som du kan innvitere til et hyggeleg samvær med noko attåt.   Hadde i nølt om eg hadde slike kvinnlige venner. 

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonser.

Anki, mod

AnonymBruker
Skrevet

Herregud bruk hånda da. Det er 2 meter avstand som gjelder fortsatt. Du får gjøre som alle andre og bruke deg selv. Ærlig talt. Bli løssluppen i disse tider er bare egoistisk.

Anonymkode: cfa2d...676

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herregud bruk hånda da. Det er 2 meter avstand som gjelder fortsatt. Du får gjøre som alle andre og bruke deg selv. Ærlig talt. Bli løssluppen i disse tider er bare egoistisk.

Anonymkode: cfa2d...676

Hvorfor så frekk? Du kunne fått frem budskapet ditt i en litt høfligere tone syns jeg. Unødvendig å kalle en egoistisk før du vet situasjonen. For alt vi vet kan det jo være hun tenker langsiktig eller frem i tid.

Jeg tror det vil være smart å bruke tinder og begrepet «søndagskjæreste» 😊

Anonymkode: 0e291...8e2

• Liker 1
Skrevet

Skriv «Søker søndagskjæreste»  / «kåt»  /   «ikke noe seriøs»

det er lett å fine en mann som vil (bare) sex 

AnonymBruker
Skrevet
På 4.4.2020 den 15.27, AnonymBruker skrev:

Tenkte kanskje å skrive dette på tinder: Søker søndagskjæreste eller den store kjærligheten

Du trenger ikke å skrive noe som helst. De fleste vil tilby deg sex, eller prøve seg. Så du kan få deg noe fra dag 1.  Vær litt kald bitch,  så kanskje du får ham hekta også.  

Anonymkode: c1b80...803

Skrevet

Er så kåt! 

Hadde det ikke vært for korona, så...:-)

• 4 måneder senere...
Skrevet

Skulle vært flere som deg :)

Anonymkode: 6fb2c...c55

• Liker 1
Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Er så kåt! 

Hva med å invitere noen hjem til deg som du kanskje har på radaren ?.   Eller forslå en fjelltur m/ overnatting på en hytte,hotell e.l. ?  Eller kanskje er det noen menn på KG som fenger  deres intrs.    

Skrevet
På 10.4.2020 den 12.58, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke å skrive noe som helst. De fleste vil tilby deg sex, eller prøve seg. Så du kan få deg noe fra dag 1.  Vær litt kald bitch,  så kanskje du får ham hekta også.  

Anonymkode: c1b80...803

Hva f*an... Den skandinaviske datingkulturen er så syk...

Er vel ikke slik det skal væra

Anonymkode: 89dfa...6ae

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Bos43 skrev:

Tror ikke at du behøver å anstrenge deg særlig for å få deg en elsker. De står i kø etter en som deg

Etter en som henne? Dette har du fått utav en liten tekst på nettet?

Du kjenner ikke vedkommende, så litt merkelig utsagn

Anonymkode: 89dfa...6ae

Skrevet

Det er virkelig ikke noe problem. Mange menn som er tydelige på hva de er ute etter på Tinder, så da kan jo du bare ta kontakt med de. Selv om du ikke skriver noe spesifikt på Tinder vil du nok få interesse fra både de som er ute etter forhold, og de som er ute etter fast sexpartner. Det går av seg selv. Lykke til 😊

Anonymkode: 2ed56...afb

Skrevet

Kjøp deg en vibrator for pokker. 
Du risikerer både sykdommer og ødelagt hjerte med det tullet der. Tenk litt lenger en klitten rekker!

Anonymkode: ef354...dda

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for kontaktannonse og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Endret av Elaine Marley
Gjest Alterego666
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp deg en vibrator for pokker. 
Du risikerer både sykdommer og ødelagt hjerte med det tullet der. Tenk litt lenger en klitten rekker!

Anonymkode: ef354...dda

Risikerer å få et deilig sexliv, gode venner og mange deilige opplevelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...