Gå til innhold

Hva har vært ditt verste brudd på myndighetenes koronaregler, råd og anbefalinger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gått på tur 6 personer (2 husstander). Hadde 2 meter avstand mellom vår familie og den andre, men det er vel mot anbefalingene likevel.

Anonymkode: 72239...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har glemt meg et par ganger. En gang gikk jeg imellom to som stod i kø med riktig avstand, for å hente noe. Og så har jeg tatt på en pakke ost i matbutikken, lagt den tilbake og tatt en med bedre dato. Gammel vane, jeg bor alene og vil ha lengst mulig holdbarhet. I det siste tilfellet hadde jeg vasket hendene ved panteautomaten før jeg gikk inn i butikken, så det var ikke det mest graverende. Men, det er dessverre lett å glemme seg en gang iblant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingenting. Hadde jeg møtt noen venner hadde jeg i alle fall ikke klemt de 🙈

Anonymkode: 299ab...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har gått oftere i butikken enn jeg burde. Jeg er innmari glemsk,og dårlig på å planlegge...

Også bruker jeg ikke alltid antibac nede i gangen. Den svir så j*lig på håndeksemet😭 går heller og vasker hendene før og etter handling.

Anonymkode: 6a60c...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Eneste var da jeg glemte hele viruset ( en lykkelig stund ) og hjalp han som skulle frakte noe møbler  for meg med å pakke og bære og skravling. Glemte  alt om virus og to meter 😳 

ellers et så mye i selvpålagt karantene at jeg blir småsprø ( et singel og noe gruslagt. Går utover humorantennene blandt annet)

Anonymkode: 0fe45...192

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gikk på jobb selv om jeg hostet, var tungpustet og klødde i hals. 

Anonymkode: 7ee7a...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gikk på jobb selv om jeg hostet, var tungpustet og klødde i hals. 

😂😂😂 Du kødder nå😁

Anonymkode: 05016...a9c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gått oftere i butikken enn jeg burde. Jeg er innmari glemsk,og dårlig på å planlegge...

Også bruker jeg ikke alltid antibac nede i gangen. Den svir så j*lig på håndeksemet😭 går heller og vasker hendene før og etter handling.

Bruker ikke antibac i det hele tatt, håndvask får holde.

Anonymkode: fa871...dc0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Wow, jeg er jo superflink jo! (Alle brudd pågår kun i fantasien!)

Anonymkode: ec589...d7f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var pålagt karantene i fem dager. Var på butikken og ute med barna alle dagene.

Anonymkode: cc62b...2f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tok med meg barn på butikken..

Ho er veldig grei og rolig barn som ikkje kladde på alt. Hadde ingen plass å ha ho. 

Anonymkode: 86220...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker ikke antibac i det hele tatt, håndvask får holde.

Anonymkode: fa871...dc0

Ja,men det er litt flaut å gå forbi🤭 føler nesten for å si det høyt når jeg går forbi stativet: "jeg vasket henda med såpe ved panteautomaten altså" 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ut med søpla da jeg var isolert (ventet på testresultat, den var negativ) det skal sies at kl var 1 På natten. Søpla stinket så fælt, var ikke til å holde ut.

- tok kollektivt hjem idag fra spasertur fordi jeg ble så kald.

- går også for ofte på butikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Det er helt umulig å holde 1-2 meters avstand på jobb. Er assistent på dyreklinikk, og skal jeg hjelpe til med et dyr så må det nødvendigvis blir kort avstand mellom meg og veterinæren... Er ikke giraffer vi jobber med :) 

Anonymkode: 63271...b46

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en svak hoste og antydning til sår hals, men har ikke isolert meg. Det har vart i en måned nå, blir hverken bedre eller verre, så gjør det aller nødvendigste, omgås og prater med litt folk på jobb (skjelden jeg må dit) og handler mat, men holder god avstand og hoster kun når jeg er alene. Føler at jeg kanskje burde isolert meg helt, men det er så lite at det virker dumt å tro at det virkelig er noe. 

Anonymkode: 1b5c5...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂😂😂 Du kødder nå😁

Anonymkode: 05016...a9c

Nei, det er slik jeg er under forkjølelse. Jeg tok sjansen, føltes ikke unormalt i det hele tatt. Gikk bra. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skal reise vekk noen dager til uken. Får nok hele «koronapolitiet» i nakken på meg for det.

Anonymkode: b3eb8...e25

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...