Gå til innhold

Vet dere om noen som kommer til å trosse hytteforbudet i påsken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det lurer jeg på i dag.

Anonymkode: 390c3...d4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

AnonymBruker
Skrevet

Har en nabofamilie jeg er veldig usikker på. De holdt ut veldig lenge før de kom hjem forrige gang og far i huset svarer bare spøkefullt med er lurt smil når vi snakker om påskeplaner. Bryr meg ikke utover at jeg synes det er fascinerende.

Anonymkode: 6f560...935

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har en nabofamilie jeg er veldig usikker på. De holdt ut veldig lenge før de kom hjem forrige gang og far i huset svarer bare spøkefullt med er lurt smil når vi snakker om påskeplaner. Bryr meg ikke utover at jeg synes det er fascinerende.

Du kan bare hilse og si at det kommer ikke en eneste ambulanse kjørende til hyttefelt i påsken. Så blir de skadet eller syke så får de greie seg selv:) 

Anonymkode: c1972...122

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig viktig at du fortsetter å spørre og grave, så får du kanskje noe å ergre deg over i påsken!

Anonymkode: b7915...200

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Og de er der allerede.

Anonymkode: f0bb2...65a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan bare hilse og si at det kommer ikke en eneste ambulanse kjørende til hyttefelt i påsken. Så blir de skadet eller syke så får de greie seg selv:) 

Å nei du, jeg er verken koronapoliti eller nabopoliti 😄 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er veldig viktig at du fortsetter å spørre og grave, så får du kanskje noe å ergre deg over i påsken!

Bare fascinerende. Ikke ergelig. 

AnonymBruker
Skrevet

Når «uskyldige» Johaug klarte det er nok flere som gjør det.

Anonymkode: a3e38...611

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For en unødvendig kommentar, hun har ikke spurt i det hele tatt - når vi snakker om påskeplaner sa hun. Snakker ikke du med folk du kjenner om påskeplanene deres, særlig siden det blir alternativ påske? 

Anonymkode: e931e...7df

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nok det er mange som gir faen, jeg er på hytta nå (I min egen hjemkommune) og her er det mange hyttegjester fra andre kommuner. 

Anonymkode: 16098...c2d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt utrolig hvor opptatt nordmenn er av at folk drar på hytta... Det er jo en bagatell, og det er helt irrasjonelt å fokusere sånn på det oppi alt dette.

Anonymkode: 47110...93d

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Om myndighetene sier at de åpner skoler og barnehagene (onsdag?) over påske drar vi rett på påskeferie på hytta. Kommer ikke til å ha dårlig samvittighet en gang.

Anonymkode: 57a31...083

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Mine foreldre er typen som gir blaffen. De kommer garantert til å ta seg en dagstur.. Og når de først er der og alt går bra, så overnatter de og later som om det er ny dagstur dagen etterpå.. 

Vi har snakket til de utrolig mange ganger, men de kan ikke se problemet. De mener at selv om det er forskjellige kommuner så havner de på samme sykehus uansett hvor de er.. 

Anonymkode: 33b69...8eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Om myndighetene sier at de åpner skoler og barnehagene (onsdag?) over påske drar vi rett på påskeferie på hytta. Kommer ikke til å ha dårlig samvittighet en gang.

Anonymkode: 57a31...083

Forbudet mot å dra på hytta har ingenting med smittevern å gjøre da, så det blir to vidt forskjellige ting.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal man lyve til folk?

Anonymkode: 1db1a...0de

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 03e7a...eff

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er helt utrolig hvor opptatt nordmenn er av at folk drar på hytta... Det er jo en bagatell, og det er helt irrasjonelt å fokusere sånn på det oppi alt dette.

Vet du virkelig ikke hvorfor det kan bli et stort problem?

Anonymkode: 8e097...7fa

• Liker 6
Skrevet (endret)

Jada,kjenner flere,både slekt og andre, som har ankommet sine hytter her i den hyttekommunen jeg bor i. Butikkene i nærområdet har ikke bestilt inn 'vanlig' mengde med varer,så det oppfordres til å handle inn før de går tomme for endel varer. Røde Kors har nedbemannet slik at de har ca 20% av vanlig påskebemanning. Sykehus,ambulansetjenesten mm, har informert at de ikke har mulighet til å ta imot evt. Coronapasienter.
Ett sykehus kommer ikke til å ta imot noen slike pasienter overhodet. Ambulansehelikopteret kommer ikke til å rykke ut til coronasyke. Det er også informert om at kommunens innbyggere vil bli prioritert. Og folk strømmer til for å være på hyttene sine i påska. 

Endret av Chantielle
  • Liker 7
  • Opprett ny...