Gå til innhold

Når kommer hjemmetesten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!
Er det noen som vet når hjemmetesten kommer på markedet her i Norge? Og, HVOR man kan kjøpe / bestille den?

Anonymkode: 107d3...ea5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lurer jeg også på.

Anonymkode: f9494...fbd

AnonymBruker
Skrevet

De sier jo «i løpet av uker». Altså den eneste relevante hjemmetesten: den som viser antistoffer (altså om du har hatt covid-19 og dermed kan settes inn som mannskap opp mot smittede og på risikoplasser).

Så du må nok vente ut april. Men det er kjempeflott at du er ivrig på å testes og meldes imun og gå i frontlinjen. :blomst: 

Anonymkode: 6bc4e...e98

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De sier jo «i løpet av uker». Altså den eneste relevante hjemmetesten: den som viser antistoffer (altså om du har hatt covid-19 og dermed kan settes inn som mannskap opp mot smittede og på risikoplasser).

Så du må nok vente ut april. Men det er kjempeflott at du er ivrig på å testes og meldes imun og gå i frontlinjen. :blomst: 

Jeg vet ikke akkurat om jeg hadde gjort meg så veldig på et sykehus, hvis det er det du mener med "frontlinjen". Men jeg ønsker å teste meg for å vite om jeg er potensiell smittespreder, eller om jeg har antistoffer og derfor ikke vil bli syk igjen (og dermed spre smitte videre). Med en hjemmetest er det lettere for meg å vite om jeg kan stille opp for de rundt meg uten å være redd for å smitte dem. Jeg er først og fremst redd for de eldre i familien. Hvis de blir syke, ønsker jeg å hjelpe dem. Hvis jeg selv har vært syk, har jeg antistoffer, og burde få lov til å hjelpe de syke i familien, noe jeg ikke hadde fått lov til dersom jeg aldri hadde hatt korona. En sånn hjemmetest som kan avsløre om man HAR vært syk, er jo helt genial. Håper den kommer fort!

Anonymkode: 107d3...ea5

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel i løpet av uker at de skal begynne en studie på slike tester. Så tar det sikkert flere måneder før de får somlet seg til å bli ferdig med denne. Også oppdager de at nå får de ikke lenger bestilt slike i noe antall lenger siden markedet allerede er blitt rensket av av alle andre land som har kjøpt det inn for lenge siden.

Anonymkode: 07709...88e

• Opprett ny...