Gå til innhold

Påskeferie

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Er det noen som skal besøke familien sin som bor i en annen del av landet nå i påsken??

Anonymkode: 43a2f...65d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er sånn viruset sprer seg. Hold dere hjemme.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, er ikke lov. Hold deg hjemme. Dette er 3. verdenskrg. Verre en svartedauden. Men det er sånn det blir , når vi menneskerhar behandlet planeten og dyrene bedriden.

Dette er noe å tenke på at hvert år mister flere millioner av dyr livet sitt unødvendig tidlig og det bare på grunn av oss mennesker som slakter eller jakter..

Anonymkode: 27f8c...a65

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det skal jeg. 

Anonymkode: 72501...690

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, og det er lov. Ikke høe på det hysteriske koronapolitiet som tror vi har portforbud i Norge.

Anonymkode: aeadd...b91

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er noe å tenke på at hvert år mister flere millioner av dyr livet sitt unødvendig tidlig og det bare på grunn av oss mennesker som slakter eller jakter..

Anonymkode: 27f8c...a65

Ja, og en haug med andre dyr mister livet tidlig på grunn av at de blir spist av større dyr. Jeg tror vi hadde noe om det i naturfagen, noe med kjeder og no greier.

TS: det er frarådet å reise unødvendig, og nei, her blir det hjemmepåske, uten besøk. Blir litt kjedelig, men tror nok påsken raser unna uten at den blir lagt så mye merke til. Blir et par dager uten hjemmekontor, men med noen gode bøker skal det gå fint!

Anonymkode: 2b43b...64c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder meg hjemme. Første påske uten mor og far, da jeg bor med besteforeldre. 

Anonymkode: b4fcf...74a

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og det er lov. Ikke høe på det hysteriske koronapolitiet som tror vi har portforbud i Norge.

Norge er et samfunn basert på tillit. Derfor kommer myndighetene stort sett med oppfordringer, ikke forbud.  Om nok folk gir faen i oppfordringene, skal du se portforbud kan bli neste. Spesielt i Oslo/Viken.

Anonymkode: e7924...603

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åååå,  hvor lei jeg er ignorante folk!!!

Anonymkode: b8066...b82

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norge er et samfunn basert på tillit. Derfor kommer myndighetene stort sett med oppfordringer, ikke forbud.  Om nok folk gir faen i oppfordringene, skal du se portforbud kan bli neste. Spesielt i Oslo/Viken.

Anonymkode: e7924...603

Myndighetene måtte si eksplisitt på pressekonferanse at det var greit å reise til familie i påsken, så lenge man holder avstand mens man er på reise og ellers følger de vanlige retningslinjene for hygiene og forsamlinger o.l. Likevel er det altså noen som mener vi skal leve som om vi har portforbud, fordi de selv har bestemt seg for at det er det myndighetene "egentlig" mener.

• Liker 2
  • Opprett ny...