AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #1 Skrevet 4. april 2020 Hva får dere til å komme, og er dere avhengig av sexleketøy? Jeg har ikke kommet med min partner enda, trenger litt innspill til hva som kan funke..... Anonymkode: 8aa08...4a8
Missk89 Skrevet 4. april 2020 #2 Skrevet 4. april 2020 Først må du kunne slappe av, nyte og slippe deg helt sammens med partneren din. Klarer du ikke dette vil ikke orgasmen være i nærheten heller personlig er det misjonær, på toppen og bakfra som setter fart på sakene her. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #3 Skrevet 4. april 2020 Viktigste er som brukeren over skriver å slappe av, nyte og slippe seg løs. Helt bokstavelig: Fysisk slappe av i bekkenmuskulaturen. Er jeg med en partner som jeg kan være helt komfortabel med så kan jeg ri meg til en orgasme like lett som jeg kan onanere meg til en orgasme. Med en partner som gjør meg nervøs er det ikke sjans i havet en gang. Da er det bedre med misjonær hvor jeg føler meg mindre blottlagt. Uansett er det stort sett de to stillingene jeg kommer i, å ri og misjonær. Har fått orgasme bakfra, men sjeldent. Anonymkode: ad983...f08 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå