Gjest lamb Skrevet 18. juni 2005 #1 Skrevet 18. juni 2005 Jeg har ei xkone som er så sint på meg men jeg vet ikke hvorfor, har prøvd det meste for at hun skal få det bra og gjøre som hun ønsker, men det blir ikke bedre! så jeg tenkte på at jeg skulle heller få henne til å sprekke. jeg er lei av å være snill. så kom med noen tips som jeg kan bruke uten at hun forstår at jeg gjør det for at hun skal bli enda mere forbanna.
Nabodama Skrevet 18. juni 2005 #2 Skrevet 18. juni 2005 Tror du det blir bedre på den måten? Hold heller avstand! Dere skal tross alt samarbeide om barna, hvis dere har noen. Gjør deg fri fra henne og gå videre.
Gjest lamb Skrevet 18. juni 2005 #3 Skrevet 18. juni 2005 poenget mitt var at jeg skulle få henne til å sprekke fordi at kansje at hun kunne kommet med hva det var som plaget henne. jeg har prøvd en måte som ikke har fungert så jeg tenkte at jeg skulle henner prøve det motsatte for at hun fortalte meg hvorfor hun er så sur/forbanna, jeg mener ikke å være slem på en måte!
Gjest :) Skrevet 18. juni 2005 #4 Skrevet 18. juni 2005 Prøv å ignorere henne så lenge du kan, da kommer hun...
Gjest gje2 Skrevet 18. juni 2005 #5 Skrevet 18. juni 2005 Blir litt tap / tap situasjon. Om du provosere enda mer for å få verkebyllen til å sprekke er det godt mulig hun kan legge ting bak seg og starte på en bedre vei, men du vil trolig se ut som en enda større sviker for hva du sa. At du bare ville hjelpe vil hun trolig ikke se. Skygg banen og la tiden lege sine sår er nå mitt råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå