AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #1 Skrevet 4. april 2020 Er egentlig fan av balanse, tid til trening , venner, turer, familie og meg selv. men lurer på om jeg skal sette alt på vent å jobbe, jobbe,jobbe. Jobber på lager og det er mye overtid om man vill, skal jeg ofre alt 1-2 år mens alt er stengt? Spare opp penger å kjøpe hus? Men da orker jeg ikke trening... Vill formen komme tilbake fort når jeg beggyner å trene siden da? Har trent i 10 år og redd for kaste det bort. drømmer om hus, og lage et hjemme - trenings studio😍😍. noe annet positiv av å jobbe mye er at jeg ikke vill ha tid eller Energi til å lese/ tenke på korona. noen som har erfaring rundt det å jobbe mye/ ekstremt mye overtid, som kan gi meg noe tips? Eller må man bare aksepter at man blir utrolig sliten? Anonymkode: 25683...6f9
Gjest Forumhei Skrevet 4. april 2020 #2 Skrevet 4. april 2020 Jobb på!! penger er alfa omega, kjør korte økter for velvære og ta opp styrketrening / løping når du har hus/gym💪👌
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #4 Skrevet 4. april 2020 Jeg ser jo ikke helt at det må være enten eller. Så lenge bedriften holder seg innenfor lovens krav til overtid. Jeg har jevnt over ligget på 400 overtidstimer hvert år. Vi har disp. fra loven, så 400 er maks. I ditt yrke er nok 200 maks. Har mye fritid. Jeg trener 3-4 ganger i uka, er med venner/familie 2-3 ganger i uka. Vasker eget hus, lager middag fra grunnen de dagene jeg ikke får overtidsmat, baker alt brød selv. Det eneste som ikke finnes i mitt liv er TV. Det har aldri gitt meg noe. Anonymkode: 8300d...f6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå