AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #1 Skrevet 4. april 2020 https://www.nettavisen.no/nyheter/nye-tall-78-prosent-av-korona-smittede-i-kina-viser-ikke-symptomer/3423949202 Anonymkode: 40897...edc 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #2 Skrevet 4. april 2020 Når man leser her inne skulle man tro de fleste blir dødssyke av korona. Spesielt barn. Anonymkode: b6cef...f1c 8
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #3 Skrevet 4. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når man leser her inne skulle man tro de fleste blir dødssyke av korona. Spesielt barn. Anonymkode: b6cef...f1c Ikke vær så hysterisk, det er ikke mange som sier det. Men med så mange asymptomatiske tilfeller er det jo ikke rart det er så smittsomt/mange får viruset samtidig, og at vi dermed får en andel som blir alvorlig syke og/eller dør. Anonymkode: 7861c...d3b 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #4 Skrevet 4. april 2020 Er veldig glad for at slike artikler trekkes frem når regjeringen skal beslutte om barnehager og skoler skal åpnes. Håper de vektlegger dette. Anonymkode: de00c...d95 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #5 Skrevet 4. april 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når man leser her inne skulle man tro de fleste blir dødssyke av korona. Spesielt barn. Anonymkode: b6cef...f1c Og lærere. Anonymkode: 40897...edc 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #6 Skrevet 4. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og lærere. Anonymkode: 40897...edc Og barnehageansatte. Mystisk det der. Hvis barnehagene åpner gruer jeg meg nesten til å levere barnet mitt, leser man her inne vil jo de fleste barnehageansatte hate meg for det. Anonymkode: de00c...d95 5
wintergirl Skrevet 4. april 2020 #7 Skrevet 4. april 2020 (endret) Kanskje verden skulle satt i gang andre tiltak. Testet enda flere, satt de mest sårbare i karantene og begynt å åpne opp litt mer. Munnbind og antibac burde stått fremme, eventuelt hansker overalt. At mange har har/hatt korona uten å merke det, så sier det seg vel selv at det ikke er så ekstremt dødelig de prøver å overbevise oss om i mediene. Det er jo også kommer frem at en del som hadde korona ikke døde av korona, men noe annet underliggende sykdommer. En gutt på 13 fra er annet land døde av hjernehinnebetennelse og ikke av korona. Og det er en av mange tilfeller. Endret 4. april 2020 av wintergirl 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #8 Skrevet 4. april 2020 Tar med en klype salt alt som kommer fra Kina, for øyeblikket. Anonymkode: 6c70b...974 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #9 Skrevet 4. april 2020 Det er like feil som det var i tråden om det samme som ble postet en halvtime tidligere. Anonymkode: 1d372...a63
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #10 Skrevet 4. april 2020 Mye rart fra Kina i disse dager... Anonymkode: b85b2...71e
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #11 Skrevet 4. april 2020 Ja jeg har nok hatt korona, men det er over nå. Nå er jeg helt fin...hadde rennende nese i midten av mars, og vondt i hodet øverst på hodet.og følte meg slapp Anonymkode: ce8b5...4f7
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #12 Skrevet 4. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg har nok hatt korona, men det er over nå. Nå er jeg helt fin...hadde rennende nese i midten av mars, og vondt i hodet øverst på hodet.og følte meg slapp Anonymkode: ce8b5...4f7 Jeg hadde nøyaktig samme symptomer. Særlig det med vondt øverst i hodet var en helt ny opplevelse for meg, og er hovedårsaken til at jeg tenker det var korona. Jeg hadde også en diffus hodepine flere dager på rad, noe jeg aldri har hatt før, sammen med diare. Anonymkode: d126f...9c1 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #13 Skrevet 4. april 2020 Just now, AnonymBruker said: Jeg hadde nøyaktig samme symptomer. Særlig det med vondt øverst i hodet var en helt ny opplevelse for meg, og er hovedårsaken til at jeg tenker det var korona. Jeg hadde også en diffus hodepine flere dager på rad, noe jeg aldri har hatt før, sammen med diare. Anonymkode: d126f...9c1 "Alle" tror de har Covid-19 når de får symptomer nå om dagen, men av de som testes er det bare ca 5% som har det. Anonymkode: 1d372...a63 7
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #14 Skrevet 4. april 2020 Det skal vel komme en test snarr som viser om man har hatt corona? Jeg "gleder" meg til å testes og få mer klarhet. Skulle gjerne hatt en fastforward knapp på ca 1 år, altså. Anonymkode: 15af8...03e 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #15 Skrevet 4. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: "Alle" tror de har Covid-19 når de får symptomer nå om dagen, men av de som testes er det bare ca 5% som har det. Anonymkode: 1d372...a63 Et ekstremt viktig poeng. Dessverre fører ikke rapporten fra Kina til noe annet enn at folk tror dette enda mer. Anonymkode: b85b2...71e 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #16 Skrevet 4. april 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde nøyaktig samme symptomer. Særlig det med vondt øverst i hodet var en helt ny opplevelse for meg, og er hovedårsaken til at jeg tenker det var korona. Jeg hadde også en diffus hodepine flere dager på rad, noe jeg aldri har hatt før, sammen med diare. Anonymkode: d126f...9c1 Jeg bør legge til at jeg bor i Oslo. Hadde jeg bodd i en utkantkommune i gokk, hadde jo sannsynligheten for at det var korona vært langt mindre. Anonymkode: d126f...9c1 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #17 Skrevet 4. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: "Alle" tror de har Covid-19 når de får symptomer nå om dagen, men av de som testes er det bare ca 5% som har det. Anonymkode: 1d372...a63 Mye av det kommer vel av at de testet mye flere før. Mens nå tester de omtrent bare de som legges inn med alvorlige symptomer. Vil gjette at den prosenten er MYE høyere hvis man bare ser på tallene fra de siste par ukene. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg har nok hatt korona, men det er over nå. Nå er jeg helt fin...hadde rennende nese i midten av mars, og vondt i hodet øverst på hodet.og følte meg slapp Anonymkode: ce8b5...4f7 Tja nå er vel noe av det som skiller Korona fra andre forkjølelse og influensa symptomer at man IKKE får rennende nese. Det er vel rapportert noe slik som at bare 5% av bekreftede tilfeller hadde rennende nese (og det er jo såpass lavt at det også kan skyldes andre ting enn Covid-19 viruset). Anonymkode: ff949...920 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #18 Skrevet 4. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja nå er vel noe av det som skiller Korona fra andre forkjølelse og influensa symptomer at man IKKE får rennende nese. Det er vel rapportert noe slik som at bare 5% av bekreftede tilfeller hadde rennende nese (og det er jo såpass lavt at det også kan skyldes andre ting enn Covid-19 viruset). Anonymkode: ff949...920 Mens det med hodepine er veldig vanlig. Jeg har aldri hodepine, og etter flere dager med sammenhengende vondt i hodet, og den merkelig smerten "i hårrøttene", er det nokså naturlig at jeg mistenker å ha vært smittet. Særlig siden jeg bor der jeg bor. Anonymkode: d126f...9c1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #19 Skrevet 4. april 2020 Det er godt mulig dette viruset er mer utbredt enn tidligere antatt, men at det har sirkulert så lenge har jeg ingen tro på. Det er jo først nå for noen få mnd siden i Kina, senere Italia og resten av verden at folk blir veldig syke av dette viruset. Det sier seg selv at dette ikke kan stemme. Hvorfor eksploderte det ikke tidligere da? Eller mener de at det bare var de som ikke fikk symptomer eller tåler viruset godt som fikk det? Anonymkode: 584c4...82f 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #20 Skrevet 4. april 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: 2 hours ago, AnonymBruker said: Når man leser her inne skulle man tro de fleste blir dødssyke av korona. Spesielt barn. Anonymkode: b6cef...f1c Og lærere. Anonymkode: 40897...edc 😉 Og det går ikke an å bli immun mot korona. Anonymkode: b6cef...f1c 5
Anbefalte innlegg