Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker jeg må ut og kjøpe brød, men er det køer og massevis av folk ute og hamstrer nå? Og er det kø på polet også? Jeg må ikke innom polet altså, men er nysgjerrig på hvordan dette utspiller seg i dag. 

Tenkte utsette gå på butikken til fem, da er det kanskje mindre folk siden det er middagstid for de fleste? 

Videoannonse
Annonse
Gjest Forumhei
Skrevet

Da er det flere. Jo tidligere jo bedre.

var alene i butikken omtrent kl 09.40😁

AnonymBruker
Skrevet

Var der for en time siden, og det var en del ja, men det gikk greit å holde avstand til folk.

synes det er en del folk nå som sikkert handler inn til påske. Veldig mange eldre.

Anonymkode: 630ac...7d9

Skrevet

Media har skylden. De skriver at folk bør handle tidlig for å unngå folk. Hva faen skjer når alle i saueflokken hører på hva media sier? Jo alle går å handler når butikkene åpner.

Skrevet
5 minutter siden, KDNO skrev:

Media har skylden. De skriver at folk bør handle tidlig for å unngå folk. Hva faen skjer når alle i saueflokken hører på hva media sier? Jo alle går å handler når butikkene åpner.

Det er kanskje riktig. Min mor var på meny tidlig i dag og det var masse folk. Det var også tomt (selvsagt) for laktosefrie produkter. Folk er jo gale som hamstrer. 

Jeg har munnbind hvis det blir for mye folk, er egentlig ikke redd for å bli smittet men hater å stå i kø. Munnbind = plutselig hører jeg noen som hoster. Da er det kanskje for sent. 

Skrevet

Oppdaget nå at butikkene stenger kl. 15 i dag. Pratet med en venninne. Det er jo palmesøndag i morgen. OMG. Da må jeg rett i dusjen nå. 

Hadde håpet påska var avlyst i år pga. situasjonen vi er inne i. Da regner jeg med køer, og tar på meg munnbind. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Jytte skrev:

Oppdaget nå at butikkene stenger kl. 15 i dag. Pratet med en venninne. Det er jo palmesøndag i morgen. OMG. Da må jeg rett i dusjen nå. 

Hadde håpet påska var avlyst i år pga. situasjonen vi er inne i. Da regner jeg med køer, og tar på meg munnbind. 

Hæ? Her har butikkene vanlige åpningstider i dag.

Anonymkode: e4c3e...56f

Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Her har butikkene vanlige åpningstider i dag.

Anonymkode: e4c3e...56f

Ok, jeg snakket med ei venninne som bor på en liten plass. De har kanskje andre regler der. 

Jeg har snakket med en annen nå og det er vanlige åpningstider. 

Endret av Jytte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...