Gå til innhold

Brudemote i Barcelona.

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Sakset bildespesial fra VG.

Hva syns dere, jenter?

Mye havfrue-kjoler og gyldne farger med mye dill og dall.

Ikke helt etter min smak men definitivt noe nytt :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei dette er absolutt ikke etter min smak.

Skrevet
Nei dette er absolutt ikke etter min smak.
:Nikke:
Skrevet

Synes det var utrolig mye lekkert der jeg da!!!! Men havfrue formen passer ikke min kropp gitt :hoho:

Gjest lillelou
Skrevet

Så er par ok kjoler.Helt enkle.Men da mener jeg IKKE den som så ut som om de hadde montert toppen av en gresk søyle på overdelen... :tunge1:

Skoene på det siste bildet var søte da. :-)

Skrevet

Ikke akkurat min stil...men det kan jo være fordi det er så nytt og "sprøtt"...neste år er det kanskje det som er IT...*s*

Så noen fine, enkle kjoler da - men havfruefasong er ikke noe for mine former akkurat, selv om det kan være så utrolig flott på mange!

Skrevet

Bare husk hvor glade vi er i å 'disse' de overlessede 80-talls kjolene, jenter.

Kanskje vi bør være litt forsiktige - før vi vet ordet av det er 'dill-dall' moten tilbake for fullt, og våre yngre medsøstre kommer til å sikle over rysjer og blonder og tredoble kapper og... og... :wink:

Og vi blir sett på som rare og kjedelige med alle de 'klassiske' kjolene våre - 'de er jo nesten som på 60-tallet, var det ingen av dere som ville være prinsesser?!'... :P

Gjest hilli i.i
Skrevet

Jeg syns de var kjempefine! Men jeg er ikke fan av prinsesse-på-ball moten jeg da.

Skrevet

Fine kjolene! :hoppe:

Men så er jeg uendelig lei av maggie sottero, sincerety, pronovias, demetrios og hva de nå heter alt sammen ...

Hver sin smak, heldigvis :)

Skrevet

Synes det var mye lekkert! Var forresten i Madrid i forrige uke, og der var det brudebutikker på hvert hjørne. Bl.a. en stor pronovias butikk. Må være en bra by å dra til for vordende bruder, et helt annet utvalg enn her hjemme ja. Nesten synd jeg allerede er godt gift :ler:

Skrevet

Ser ut som om "less is more" kan være et tilbakelagt stadie snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...