Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2005 #1 Skrevet 18. juni 2005 Sakset bildespesial fra VG. Hva syns dere, jenter? Mye havfrue-kjoler og gyldne farger med mye dill og dall. Ikke helt etter min smak men definitivt noe nytt
Miori Skrevet 18. juni 2005 #5 Skrevet 18. juni 2005 Synes det var utrolig mye lekkert der jeg da!!!! Men havfrue formen passer ikke min kropp gitt
Gjest lillelou Skrevet 18. juni 2005 #6 Skrevet 18. juni 2005 Så er par ok kjoler.Helt enkle.Men da mener jeg IKKE den som så ut som om de hadde montert toppen av en gresk søyle på overdelen... Skoene på det siste bildet var søte da. :-)
TeddyToria Skrevet 18. juni 2005 #7 Skrevet 18. juni 2005 Ikke akkurat min stil...men det kan jo være fordi det er så nytt og "sprøtt"...neste år er det kanskje det som er IT...*s* Så noen fine, enkle kjoler da - men havfruefasong er ikke noe for mine former akkurat, selv om det kan være så utrolig flott på mange!
Minerva Grey Skrevet 20. juni 2005 #9 Skrevet 20. juni 2005 Bare husk hvor glade vi er i å 'disse' de overlessede 80-talls kjolene, jenter. Kanskje vi bør være litt forsiktige - før vi vet ordet av det er 'dill-dall' moten tilbake for fullt, og våre yngre medsøstre kommer til å sikle over rysjer og blonder og tredoble kapper og... og... Og vi blir sett på som rare og kjedelige med alle de 'klassiske' kjolene våre - 'de er jo nesten som på 60-tallet, var det ingen av dere som ville være prinsesser?!'...
Gjest hilli i.i Skrevet 20. juni 2005 #10 Skrevet 20. juni 2005 Jeg syns de var kjempefine! Men jeg er ikke fan av prinsesse-på-ball moten jeg da.
BergensBrud05 Skrevet 20. juni 2005 #11 Skrevet 20. juni 2005 Fine kjolene! Men så er jeg uendelig lei av maggie sottero, sincerety, pronovias, demetrios og hva de nå heter alt sammen ... Hver sin smak, heldigvis
aprilbrud Skrevet 20. juni 2005 #12 Skrevet 20. juni 2005 Synes det var mye lekkert! Var forresten i Madrid i forrige uke, og der var det brudebutikker på hvert hjørne. Bl.a. en stor pronovias butikk. Må være en bra by å dra til for vordende bruder, et helt annet utvalg enn her hjemme ja. Nesten synd jeg allerede er godt gift
Jannibrud Skrevet 20. juni 2005 #13 Skrevet 20. juni 2005 Ser ut som om "less is more" kan være et tilbakelagt stadie snart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå