AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #1 Skrevet 4. april 2020 Og er du fornøyd? Jeg bruker Dr. Greve Pharma sitt. Det er parfymefritt og tolereres svært godt av min sensitive hud med tendens til rødhet. Føler det gir godt med fukt. God gel-konsistens. https://www.farmasiet.no/product/1139641/ansiktspleie/serum/dr-greve-pharma-vitamin-c-serum-up Anonymkode: e201f...c77
addict Skrevet 4. april 2020 #2 Skrevet 4. april 2020 Hva er prosenten i det? Bruker et koreansk fra Tiam.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #3 Skrevet 4. april 2020 Akkurat nå, addict skrev: Hva er prosenten i det? Bruker et koreansk fra Tiam. Det vet jeg ikke. Men sendte mail til produsenten i går angående dette faktisk. Det viktigste for meg og min hud er uansett at jeg finner noe huden min tåler, og som ikke koster skjorta Anonymkode: e201f...c77
addict Skrevet 4. april 2020 #4 Skrevet 4. april 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det vet jeg ikke. Men sendte mail til produsenten i går angående dette faktisk. Det viktigste for meg og min hud er uansett at jeg finner noe huden min tåler, og som ikke koster skjorta Anonymkode: e201f...c77 Ja, jeg bare tenker på at kondentrasjonen må være såppas høy at det faktisk har noen effekt 😊 skulle gjerne hatt et nytt, vestlig serum.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #5 Skrevet 4. april 2020 Jeg har brukt den som heter C20 og C21.5 men får bare brukt 1/3 av flasken før serumet oksiderer og stivner, så jeg har aldri rukket å se noe effekt og skjønner ikke hypen disse serumene har fått 😕 Anonymkode: 99bbf...08f
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #6 Skrevet 4. april 2020 4 minutter siden, addict skrev: Ja, jeg bare tenker på at kondentrasjonen må være såppas høy at det faktisk har noen effekt 😊 skulle gjerne hatt et nytt, vestlig serum. Ser ikke ut som om konsentrasjonen av C må være så høy for at det skal ha effekt https://www.paulaschoice.com/skin-care-advice/skin-brightening/what-is-vitamin-c-and-how-does-it-benefit-skin Anonymkode: e201f...c77
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #7 Skrevet 4. april 2020 Denne https://truebotanicals.com/products/vitamin-c-booster Anonymkode: a0725...9ca
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #8 Skrevet 4. april 2020 Jeg har NourishMax Den som er nr 1 her https://medium.com/@top_vitamin_c_serum/top-10-vitamin-c-serums-that-keep-your-skin-glowing-and-youthful-8e1f077ff78a Anonymkode: e1200...1a5
Roci Skrevet 4. april 2020 #9 Skrevet 4. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har brukt den som heter C20 og C21.5 men får bare brukt 1/3 av flasken før serumet oksiderer og stivner, så jeg har aldri rukket å se noe effekt og skjønner ikke hypen disse serumene har fått 😕 Anonymkode: 99bbf...08f Hvilke hudpleieprodukter kombinerer du serumet med? Det kan ha litt å si. Det kan forøvrig hjelpe å oppbevare serumet i kjøleskapet for å hindre at det oksiderer så raskt.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #10 Skrevet 4. april 2020 Dr. Greve har innkapslet C-vitamin i serumet sitt. Hjelper ikke hvor høy konsentrasjon det er av C-vitamin hvis det ikke er innkapslet, men ligger fritt i serumet, da er det ikke virksomt Anonymkode: 676b8...111 1
Gjest Raptuza Skrevet 5. april 2020 #11 Skrevet 5. april 2020 Bruker ikke noen form for syrer på ansiktet, da jeg har sensitiv hud. Husk solfaktor dere som gjør det...!
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #12 Skrevet 5. april 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Dr. Greve har innkapslet C-vitamin i serumet sitt. Hjelper ikke hvor høy konsentrasjon det er av C-vitamin hvis det ikke er innkapslet, men ligger fritt i serumet, da er det ikke virksomt Anonymkode: 676b8...111 Men da sier du altså at serumet til Dr. Greve Pharma er bra, siden det er innkapslet? Hvordan vet du at det er innkapslet egentlig? Anonymkode: e201f...c77
Roci Skrevet 5. april 2020 #13 Skrevet 5. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men da sier du altså at serumet til Dr. Greve Pharma er bra, siden det er innkapslet? Hvordan vet du at det er innkapslet egentlig? Anonymkode: e201f...c77 Jeg er ikke AB#10, men det som er utfordringen med vitamin C, og da spesielt den formen for vitamin C som heter L-Ascorbic Acid (som er rent c-vitamin og det mest effektive men også det mest hudirritetende) er at det er veldig ustabilt og oksiderer raskt. Oksidert c-vitamin "virker" derfor rett og slett ikke. Den formen for C-vitamin som er i serumet fra Dr Greve heter sodium ascorbyl phosphate . Det har en annen sammensetning en L-Ascorbic Acid og er derfor mer stabilt ( og mindre irriterende). Alle c-vitaminforner som brukes i hudpleie oksiderer før eller siden, så det er best å oppbevare C-vitaminserum mørkt og kjølig, og være nøye med å skru korken/lokket på beholderen godt igjen, da det er eksponering for lys og oksygen som forårsaker oksideringen. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #15 Skrevet 6. april 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Skinceuticals Anonymkode: 28dde...be2 Denne bruker jeg og. Anonymkode: 7cae0...82f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå