Ellevill Skrevet 7. mai 2020 #141 Skrevet 7. mai 2020 På 1.5.2020 den 3.59, AnonymBruker skrev: Jeg er oppvokst på landet og trodde grisen var blitt skutt, altså avlivet. Ble faktisk i tvil når jeg ikke hørte noe skudd når jeg tunet inn på grisen, jeg hadde ingen anelse om at den hadde dødd selv. Samme med mekanikeren, som også er oppvokst på landet, han hadde spurt bonden så det var derfor han visste det. Anonymkode: 92c34...cae Jeg er sjokkert! Hvor dum går det an å bli! Enten dør den altså av seg selv eller den blir skutt. 50/50. Hvis en anekdote som dette Skulle ha overbevist noen om noesomhelst, så er det så virkelighetsfjernt at jeg må le. 😳 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #142 Skrevet 7. mai 2020 På 30.4.2020 den 19.32, AnonymBruker skrev: Politiet/Økokrim har samarbeidet tett med Michael Winger i over flere år. Dette er ikke uten grunn, for å si det sånn. Han har vært med på å løse mange savner saker. Anonymkode: aaf6d...8f4 Dette VET jeg er løgn. Tro meg! Han har nok en helt annen status i politiet... 😅 Hvis han hevder det du sier her, så burde det straffeforfølges. Hvor har du det fra? Han personlig? Og hva mener du han har hjulpet Økokrim med? Anonymkode: 02fbd...d3a
Bonito Skrevet 7. mai 2020 #143 Skrevet 7. mai 2020 Eneste spørsmålet jeg sitter igjen med etter å ha lest denne tråden er: Hvorfor i alle dager lar en bonde en død gris bli liggende å slenge? Hørtes ikke ut som ett sted jeg ville fått kjøtt fra. 5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #144 Skrevet 8. mai 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Generelt vil ånder ofte påvirke elektronikk på ulike måter: https://www.klikk.no/produkthjemmesider/vimenn/norges-mest-hjemsokte-steder-3259634 Det handler om biler hvor motoren kutter av seg selv, lommelykter som slukner, lamper som begynner å blinke eller TVer som slår seg av og på av seg selv. Anonymkode: 9dcdc...22f Så du mener at ånder/spøkelser er mer sannsynlig grunn til at elektriske installasjoner tuller, enn at det skulle være noe feil på selve installasjonen? Ok. Anonymkode: 00c40...9a7 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #145 Skrevet 8. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så du mener at ånder/spøkelser er mer sannsynlig grunn til at elektriske installasjoner tuller, enn at det skulle være noe feil på selve installasjonen? Ok. Anonymkode: 00c40...9a7 Vel, det er jo underlig når elektronikk fungerer fint ellers, men får problemer på hjemsøkte hus og steder. Som med biler og lommelykter. Anonymkode: 9dcdc...22f
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #146 Skrevet 18. mai 2020 På 30.4.2020 den 19.32, AnonymBruker skrev: Politiet/Økokrim har samarbeidet tett med Michael Winger i over flere år. Dette er ikke uten grunn, for å si det sånn. Han har vært med på å løse mange savner saker. Anonymkode: aaf6d...8f4 Sendte han en venneforespørsel og han godtok ikke. Mange av mine venner på Facebook er venner med han men han avviste min forespørsel. Og jeg lurer fælt på hvorfor. Anonymkode: 62cc8...385
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #147 Skrevet 18. mai 2020 Winger fant en savnet person for en del år siden, vedkomne ble funnet omkommet i et myrområde mener jeg å huske. Det var en veldig forbløffende sak! Vet han har bistått politiet i flere savnetsaker Anonymkode: 245d5...d21 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #148 Skrevet 21. mai 2020 På 30.4.2020 den 21.41, Hr. Aktiv skrev: Slik vi kjenner universet i dag er det ikke plass til gud, jesus og en rekke ånder. Alt dreier seg om fysiske lover. Så langt har det ikke dukket opp noen ånder som river bøker utav bokhylla med mindre den ramler ned eller får en ytre påvirkning. Det er masse rart folk gjør for å få oppmerksomhet. Ånder og spøkelser selger så det suser. Kan ikke det noen kaller ånder være en del av en fysisk lov? At noe pga fysikkens merkelige lover manifisterer seg? Har vi utforsket alle de fysiske lovene? Er det ikke naivt å tro vi har avdekket alt av matematiske og fysiske naturlover? Når vi snakker om bøker som hives ut av bokhylla og andre merkelige hendelser, kan ikke dette ha en naturlig forklaring vi ennå ikke har kommet frem til fordi vi ikke er så¨kunnskapsrike som vi skal ha det til? Jeg har kolleger og venner som har fortalt meg om veldig spesielle ting som har skjedd dem. Ingen av dem er typen til å finne på historier. Jeg har kjent alle i mange år. Dette er jordnære, smarte og ydmyke folk. Jeg unngår folk som søker oppmerksomhet og har nesten ingen slike venner. Å hele tiden støtte seg til at folk finner på slik for oppmerksomhet er så iditotisk at jeg ikke får sagt det. Du får ingen positiv oppmerksomhet av å fortelle slike historier. Jeg og en god venn hadde en helt syk opplevelse hjemme hos han. Han har nektet å snakke om det senere. Hvordan passer det inn i oppmerksomhetsteorien din? Ingen av oss har nevnt det for noen andre. Anonymkode: ae6ce...07d 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #149 Skrevet 21. mai 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke det noen kaller ånder være en del av en fysisk lov? At noe pga fysikkens merkelige lover manifisterer seg? Har vi utforsket alle de fysiske lovene? Er det ikke naivt å tro vi har avdekket alt av matematiske og fysiske naturlover? Når vi snakker om bøker som hives ut av bokhylla og andre merkelige hendelser, kan ikke dette ha en naturlig forklaring vi ennå ikke har kommet frem til fordi vi ikke er så¨kunnskapsrike som vi skal ha det til? Jeg har kolleger og venner som har fortalt meg om veldig spesielle ting som har skjedd dem. Ingen av dem er typen til å finne på historier. Jeg har kjent alle i mange år. Dette er jordnære, smarte og ydmyke folk. Jeg unngår folk som søker oppmerksomhet og har nesten ingen slike venner. Å hele tiden støtte seg til at folk finner på slik for oppmerksomhet er så iditotisk at jeg ikke får sagt det. Du får ingen positiv oppmerksomhet av å fortelle slike historier. Jeg og en god venn hadde en helt syk opplevelse hjemme hos han. Han har nektet å snakke om det senere. Hvordan passer det inn i oppmerksomhetsteorien din? Ingen av oss har nevnt det for noen andre. Anonymkode: ae6ce...07d Støtter ditt innlegg helhjertet. Naturen har en skjult side vi kjenner lite til. Mystiske fenomener er en del av denne. Anonymkode: 9dcdc...22f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå