AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #41 Skrevet 4. april 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaså? Har ikke hørt noe om at den er løst enda. Og jeg lurer også på hvem han har funnet. Anonymkode: e482b...0b6 Hvem sier at den er løst? Han løser jo ikke alle sakene han ser på. Det er også svært vanskelig mange år senere når det ikke finnes noe lik lenger. Du kan bare google "Michael Winger fant savnede", det har vært mange avisoppslag om dette. Jeg er ikke her for å håndmate deg informasjon om dette. Her er forresten en del linker til avisartikler: http://www.michael-winger.com/savnetsaker/ TS Anonymkode: 1ad8e...1c8 5
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #42 Skrevet 4. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke lett å avsløre nei. De snakker med en mann som har jobbet med mobiler i 6 år og han kan ikke kan forklare hva som skjer. Hvis det var lett å avsløre hadde han kunnet forklare det. TS Anonymkode: 1ad8e...1c8 Jo det er veldig lett å avsløre, en hver med litt kunnskap om Android kan undersøke operativsystemet på telefonen med å koble den til en datamaskin. Hvis det har blitt tuklet med så vil man oppdage det veldig raskt, ved å undersøke operativsystemet nøye så kan man også få ut logger som viser alle hendelser på telefonen. Men jeg regner med at denne telefonen aldri ble undersøkt grundig, det ville jo bare ødelagt illusjonen om at det er noe overnaturlig som foregår. Hvorfor er det ingen av de som påstår at de har evner som stiller opp på blindtester og lignende?, det er utlovet store summer rundt om i verden til den som klarer å komme med bevis. Men disse med evner velger heller å tjene penger med andre metoder som å skrive bøker, lage tv program eller ta betalt for sine tjenester. Dette er veldig tragisk fordi det er lettlurte og naive mennesker som dette går utover, det gir falske forhåpninger og er utrolig fordummende for samfunnet. Anonymkode: 21b3d...faa 9
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #43 Skrevet 4. april 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det ingen av de som påstår at de har evner som stiller opp på blindtester og lignende?, det er utlovet store summer rundt om i verden til den som klarer å komme med bevis. Fordi klarsynte evner ikke passer til vitenskapelige tester. F.ex. vil to medium aldri få inn nøyaktig det samme, og det er vanskelig å få evnene til å "virke" på noe som gir null mening, som f.ex. bilder på baksiden av kort og sånne ting. Winger sier at det er lettest å få inn noe i saker der det er mye følelser. Derfor er det mulig for han å finne ut hvor en person har blitt drept eller døde, han går etter den følelsen som personen hadde før og mens de døde. Jeg jobber selv litt som dyretolk, og en gang snakket jeg med mekanikeren min om dette, som ikke trodde på det. Vi diskuterte litt i bilen frem til verkstedet, og da vi kom frem sa han at det var iallefall èn ting han var helt sikker på. Hva da, spurte jeg, og følte meg umiddelbart kvalm og dårlig. Jeg tenkte, hva er det han skal si nå? Han sa; jeg er helt sikker på at du ikke kan snakke med den grisen som ligger der. (Der verkstedet ligger er det også en gård, utenfor der lå det en død gris.) Det kan jeg jo, for det går like godt å snakke med dyr som er døde, men jeg må ha mer tid på å forberede meg, så jeg kan ikke gjøre det nå, sa jeg. Men så tenkte jeg, skitt au, jeg kan jo dette, så jeg prøver nå. Jeg fokuserte på grisen og følte meg veldig dårlig, akkurat som noe skjedde i hjerte-og mageområdet som var helt feil, og jeg følte meg kvalm. Og fikk inntrykk av at den døde av dette. Jeg sa; den følte seg dårlig og så døde den bare. Bilmekanikeren min sa at han hadde spurt bonden om hva som hadde skjedd før en gang, når en annen gris lå på samme måten, og bonden sa at grisen hadde dødd av seg selv. Så det var sannsynlig at dette hadde skjedd med den grisen også. Bilmekanikeren min er ikke fullt så skeptisk lenger etter dette, men det holder jo ikke i noen vitenskapelig test. Det gjør ikke Wingers funn av savnede heller. TS Anonymkode: 1ad8e...1c8 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #44 Skrevet 4. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fordi klarsynte evner ikke passer til vitenskapelige tester. F.ex. vil to medium aldri få inn nøyaktig det samme, og det er vanskelig å få evnene til å "virke" på noe som gir null mening, som f.ex. bilder på baksiden av kort og sånne ting. Winger sier at det er lettest å få inn noe i saker der det er mye følelser. Derfor er det mulig for han å finne ut hvor en person har blitt drept eller døde, han går etter den følelsen som personen hadde før og mens de døde. Jeg jobber selv litt som dyretolk, og en gang snakket jeg med mekanikeren min om dette, som ikke trodde på det. Vi diskuterte litt i bilen frem til verkstedet, og da vi kom frem sa han at det var iallefall èn ting han var helt sikker på. Hva da, spurte jeg, og følte meg umiddelbart kvalm og dårlig. Jeg tenkte, hva er det han skal si nå? Han sa; jeg er helt sikker på at du ikke kan snakke med den grisen som ligger der. (Der verkstedet ligger er det også en gård, utenfor der lå det en død gris.) Det kan jeg jo, for det går like godt å snakke med dyr som er døde, men jeg må ha mer tid på å forberede meg, så jeg kan ikke gjøre det nå, sa jeg. Men så tenkte jeg, skitt au, jeg kan jo dette, så jeg prøver nå. Jeg fokuserte på grisen og følte meg veldig dårlig, akkurat som noe skjedde i hjerte-og mageområdet som var helt feil, og jeg følte meg kvalm. Og fikk inntrykk av at den døde av dette. Jeg sa; den følte seg dårlig og så døde den bare. Bilmekanikeren min sa at han hadde spurt bonden om hva som hadde skjedd før en gang, når en annen gris lå på samme måten, og bonden sa at grisen hadde dødd av seg selv. Så det var sannsynlig at dette hadde skjedd med den grisen også. Bilmekanikeren min er ikke fullt så skeptisk lenger etter dette, men det holder jo ikke i noen vitenskapelig test. Det gjør ikke Wingers funn av savnede heller. TS Anonymkode: 1ad8e...1c8 To medium kan få opp to forskjellige drapspersoner da? eller åsted ? 🙄Skikkelig troverdig gitt Anonymkode: 5351f...a25 8
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #45 Skrevet 4. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: To medium kan få opp to forskjellige drapspersoner da? eller åsted ? 🙄Skikkelig troverdig gitt Anonymkode: 5351f...a25 En kan få fornavnet, og en kan få etternavnet, noe slikt holder ikke til disse testene som de gjør. En kan også få inn lite på en sak, men mer på en annen sak. Man kan ikke reprodusere akkurat de samme resultatene fra sak til sak. Sett deg heller inn i hvordan klarsyn fungerer, istedenfor å bare anta at det ikke går an og at det må kunne vitenskapelig bevises. Anonymkode: 1ad8e...1c8 3
jabx Skrevet 5. april 2020 #46 Skrevet 5. april 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Leser på et annet forum at Winger skal hjelpe politiet i forsvinningssaken på Lørenskog. Winger har funnet døde før, så jeg håper han kan klare å finne Anne Elisabeth Hagen også. Anonymkode: b6915...ca2 Nei, han har ikke funnet døde før: https://tjomlid.com/tag/michael-winger/ 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #47 Skrevet 5. april 2020 6 minutter siden, jabx skrev: Nei, han har ikke funnet døde før: https://tjomlid.com/tag/michael-winger/ Nei, vær så snill, ikke Tjomlid Anonymkode: b6915...ca2 4
jabx Skrevet 5. april 2020 #48 Skrevet 5. april 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, vær så snill, ikke Tjomlid Anonymkode: b6915...ca2 Hvorfor ikke? Når noen kommer med en svindler så er det greit med en rasjonell stemme som avslører svindelen. 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #49 Skrevet 5. april 2020 Jeg være et spøkelse. Jeg være død. Jeg bruke maskin med windows for å si at dere må tro meg. Dette være et vitenskapelig bevis på kontakt mellom spøkelse og menneske. Jeg være død og ha kontakt med andre døde. Jeg takke mye for penger overført til bakkonto XXXX XXXXX. Anonymkode: 11d49...e02 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #50 Skrevet 5. april 2020 3 timer siden, jabx skrev: Hvorfor ikke? Når noen kommer med en svindler så er det greit med en rasjonell stemme som avslører svindelen. Tjomlid er ingen rasjonell stemme når det gjelder dette, det han skriver gir rett og slett ingen mening. Anonymkode: 1ad8e...1c8 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #51 Skrevet 15. april 2020 På 4.4.2020 den 9.28, Hr. Aktiv skrev: Det ligger alltid en forklaring bak. Enten har noen tilgang til den enheten det sendes fra eller så er dette bare tøys. Du ser det på film og der jukses det masse for å få flere seere. Det som selger til godtroende folk er overnaturlige ting. Å folk kjøper det blindt. Elektronisk kommunikasjon fra døde har vært studert seriøst av parapsykologiske forskere. https://www.amazon.com/Phone-Calls-Dead-investigation-incredible/dp/0136643345 Dette skjer faktisk, og er enkelte ganger helt uforklarlig. Anonymkode: 9dcdc...22f 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #52 Skrevet 15. april 2020 Det finnes visst ikke grenser for hva enkelte tror på!! Utrolig lettlurte! Anonymkode: 35d5a...303 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #53 Skrevet 15. april 2020 Telefonoppringninger fra de døde har vært rapportert i en del saker. Anonymkode: 9dcdc...22f 1
Silva Pluvialis Skrevet 15. april 2020 #54 Skrevet 15. april 2020 På 4.4.2020 den 13.27, AnonymBruker skrev: Å føle man har sex med et spøkelse, hører stemmer etc er et tegn på psykose eller scizofreni . Veldig skremmende for den som opplever det selvsagt , men dette er alvorlig sinnslidelse og relegionsforumet moderator bør være mer kritisk til hva som blir lagt ut og hvem som svarer - kan være alvorlig syke folk som er under behandling. Og hause hverandre opp her inne henger ikke på greip , og er veldig uforsvarlig. Har jobbet på DPS før Anonymkode: 5351f...a25 Har du hatt pasienter som føler de har hatt sex med spøkelser? Ikke meningen å være nedlatende, men da tror jeg ikke at jeg hadde klart å la være å le faktisk. Høres jo helt vanvittig sykt ut. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #55 Skrevet 15. april 2020 Akkurat nå, Gorilla skrev: Har du hatt pasienter som føler de har hatt sex med spøkelser? Ikke meningen å være nedlatende, men da tror jeg ikke at jeg hadde klart å la være å le faktisk. Høres jo helt vanvittig sykt ut. Det er grunnleggende vanskelig å skille mellom drøye paranormale fenomener og symptomer på alvorlig psykisk sykdom. Både for oss som hører om disse opplevelsene, og ikke minst personen selv det gjelder. Anonymkode: 9dcdc...22f 1
Gjest Alkoholist Skrevet 15. april 2020 #56 Skrevet 15. april 2020 På 4.4.2020 den 9.22, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt medlem på siden til Michael Winger, og ser på hjemsøkt-sakene der. Han har reportasjer fra når han har gjort husrenser, og mange andre videoer og audioer på siden sin. Det finnes en sak der med en mobil som angivelig skal ta imot meldinger fra de døde. Det er personer som familien kjente, og også personer som de ikke kjente, som ser ut til å sende meldinger til mobilen til et familiemedlem. Blant annet kom denne meldingen når Winger og co. hadde vært der og gikk ut en tur: Skjul innhold Det er også film av at de snakker med en Netcom-ansatt som sier at han ikke kan forklare det som skjer på telefonen, og at han aldri har sett noe sånt før. Det er alltid et innkommende anrop, melding samt bilde, noe som ikke skal gå an, og numrene som kommer opp eksisterer ikke. Alt forsvinner også fra loggen etterpå, så alt som er igjen er bildet av telefonen når den får anropet. Det er ikke fotoshoppet heller, da det finnes flere videoer av at det samme skjer. Reportasjen der familien står frem er tatt bort, fordi de ble så hetset av skeptiker-troll når denne ble offentliggjort...alt som er med fra dem nå er opptakene av mobilen. Anonymkode: 1ad8e...1c8 Har du hørt noe så dumt 🙄
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #57 Skrevet 15. april 2020 2 minutter siden, Alkoholist skrev: Har du hørt noe så dumt 🙄 Dette har skjedd tidligere også, mye peker på at det er et reelt fenomen. Anonymkode: 9dcdc...22f 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #58 Skrevet 15. april 2020 4 minutter siden, Alkoholist said: Har du hørt noe så dumt 🙄 Da har du ikke lest grisehistorien lenger opp her. Anonymkode: 3780f...32f 5
Påkrevd Skrevet 15. april 2020 #59 Skrevet 15. april 2020 På 4.4.2020 den 9.22, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt medlem på siden til Michael Winger, og ser på hjemsøkt-sakene der. Han har reportasjer fra når han har gjort husrenser, og mange andre videoer og audioer på siden sin. Det finnes en sak der med en mobil som angivelig skal ta imot meldinger fra de døde. Det er personer som familien kjente, og også personer som de ikke kjente, som ser ut til å sende meldinger til mobilen til et familiemedlem. Blant annet kom denne meldingen når Winger og co. hadde vært der og gikk ut en tur: Vis skjult innhold Det er også film av at de snakker med en Netcom-ansatt som sier at han ikke kan forklare det som skjer på telefonen, og at han aldri har sett noe sånt før. Det er alltid et innkommende anrop, melding samt bilde, noe som ikke skal gå an, og numrene som kommer opp eksisterer ikke. Alt forsvinner også fra loggen etterpå, så alt som er igjen er bildet av telefonen når den får anropet. Det er ikke fotoshoppet heller, da det finnes flere videoer av at det samme skjer. Reportasjen der familien står frem er tatt bort, fordi de ble så hetset av skeptiker-troll når denne ble offentliggjort...alt som er med fra dem nå er opptakene av mobilen. Anonymkode: 1ad8e...1c8 Bare ett eksempel. Alle "synske" opererer jo med løse svadafortellinger når man går dem etter sømmene med et littegrann kritisk blikk. Historien derimot, den gjentar seg gang på gang. Folk går fem på 🤷♂️ https://tjomlid.com/2014/06/02/michael-winger-en-avkledd-bloffmaker/ 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #60 Skrevet 15. april 2020 On 4/5/2020 at 7:00 AM, AnonymBruker said: Tjomlid er ingen rasjonell stemme når det gjelder dette, det han skriver gir rett og slett ingen mening. Anonymkode: 1ad8e...1c8 Fortell! Hva av det han skriver på sin side ( i denne eller andre saker) er det som ikke gir mening? Virker ærlig talt som om de som ikke liker ham ikke liker ham fordi de er redd han har rett - er svært sjelden saklig imøtegåelse av hans argumenter og forklaringer, oftest "han er dum" -argumentasjon Anonymkode: ce37b...c73 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå