Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jøye meg, folk er så lettlurte at jeg blir helt oppgitt!

Anonymkode: 83365...f41

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OK. TS

Anonymkode: 1ad8e...1c8

Venter fortsatt på link og screenshot fra artikkelen.. 🙄

Anonymkode: 4ef5f...eb1

AnonymBruker
Skrevet

Leser på et annet forum at Winger skal hjelpe politiet i forsvinningssaken på Lørenskog. Winger har funnet døde før, så jeg håper han kan klare å finne Anne Elisabeth Hagen også.

Anonymkode: b6915...ca2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Venter fortsatt på link og screenshot fra artikkelen.. 🙄

Det er jo ingen artikkel. Det er en videoreportasje fra betalingssiden til Winger. TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Leser på et annet forum at Winger skal hjelpe politiet i forsvinningssaken på Lørenskog. Winger har funnet døde før, så jeg håper han kan klare å finne Anne Elisabeth Hagen også.

Jepp, han ser på den nå, utrolig spennende å følge med på! TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, han ser på den nå, utrolig spennende å følge med på! TS

Enig, veldig spennende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket forum forresten? Jeg vurderte å skrive det i Hagen-tråden her, men det er jo så aggressive skeptikere her så jeg turte ikke....TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvilket forum forresten? Jeg vurderte å skrive det i Hagen-tråden her, men det er jo så aggressive skeptikere her så jeg turte ikke....TS

Jeg leste det på Flashback.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig, veldig spennende.

Er du medlem på siden hans? Jeg ble medlem nå for å følge med på dette. Han har jo hatt en lang pause med å jobbe med forsvinninger, fordi det er så tungt psykisk, og umulig økonomisk. Jeg tror det er det at han er stuck hjemme nå som gjør at han begynner å tenke på dette igjen, og tenker kanskje han kan få finansiert reising osv. med siden sin. Han har lagt ut første video av hvordan han jobber nå. Det hadde vært så kult om han hadde begynt med dette igjen. TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har et par andre forsvinningssaker og uoppklarte saker i Norge og verden som står i kø , han bør ta for seg Madeline jenta fra England og e drøss uoppklarte drap på jenter i Norge også. ;)

Anonymkode: 5351f...a25

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ingen artikkel. Det er en videoreportasje fra betalingssiden til Winger. TS

Betalingsside!? Trenger han å ta betalt for at du skal se en video? 😉 Hold dere unna alle «klarsynte» som tar betalt sier jeg bare.

Anonymkode: ac897...cad

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har et par andre forsvinningssaker og uoppklarte saker i Norge og verden som står i kø , han bør ta for seg Madeline jenta fra England og e drøss uoppklarte drap på jenter i Norge også. ;)

Anonymkode: 5351f...a25

Han har sett på Madeleine-saken.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Åh kom igjen, lukter idioti på lang avstand. Folk biter jaggu på det meste.

Jeg har opplevd å se ting som ikke skal være mulig og er åpen for at spøkelse er realitet. Men dette er galskap. kokko.

Anonymkode: 00f23...af2

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Er du medlem på siden hans? Jeg ble medlem nå for å følge med på dette. Han har jo hatt en lang pause med å jobbe med forsvinninger, fordi det er så tungt psykisk, og umulig økonomisk. Jeg tror det er det at han er stuck hjemme nå som gjør at han begynner å tenke på dette igjen, og tenker kanskje han kan få finansiert reising osv. med siden sin. Han har lagt ut første video av hvordan han jobber nå. Det hadde vært så kult om han hadde begynt med dette igjen. TS

Nei, jeg er ikke medlem. Kanskje jeg skulle bli det. Hadde vært spennende å følge med på akkurat dette med Lørenskogforsvinningen.

Tror kanskje det at han har hatt hjerneslag også kan være litt av grunnen til pausen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Betalingsside!? Trenger han å ta betalt for at du skal se en video? 😉 Hold dere unna alle «klarsynte» som tar betalt sier jeg bare.

Anonymkode: ac897...cad

Ja, han trenger å ta betalt for å filme og redigere videoer, reise med kamerateam, lese inn lydbøker, lage meditasjoner, videokurs osv. Slikt som andre normalt tar betaling for vet du. Folk jobber ikke gratis. Har du råd til det?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skriver du sånt uten å vise til kilder? 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han snakker om det ca 20 minutter inn her. Den som skriver gir inntrykk av at han skal jobbe sammen med polititet, det er ikke tilfelle så vidt jeg vet. Men han kommer jo til å tipse politiet om han føler han får inn noe som er verdt å se videre på. TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kilder på hva? At han har funnet døde før?

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han snakker om det ca 20 minutter inn her. Den som skriver gir inntrykk av at han skal jobbe sammen med polititet, det er ikke tilfelle så vidt jeg vet. Men han kommer jo til å tipse politiet om han føler han får inn noe som er verdt å se videre på. TS

Nesj jeg får ikke lagt inn link, men videoen er video nr. 2 på facebook-siden hans.

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har sett på Madeleine-saken.

Jaså? Har ikke hørt noe om at den er løst enda. 

Og jeg lurer også på hvem han har funnet. 

Anonymkode: e482b...0b6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...