Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt medlem på siden til Michael Winger, og ser på hjemsøkt-sakene der. Han har reportasjer fra når han har gjort husrenser, og mange andre videoer og audioer på siden sin. Det finnes en sak der med en mobil som angivelig skal ta imot meldinger fra de døde. Det er personer som familien kjente, og også personer som de ikke kjente, som ser ut til å sende meldinger til mobilen til et familiemedlem. Blant annet kom denne meldingen når Winger og co. hadde vært der og gikk ut en tur:

Spoiler

image.thumb.png.fc4878f1c21990febe2d64a098b5ab4f.png

Det er også film av at de snakker med en Netcom-ansatt som sier at han ikke kan forklare det som skjer på telefonen, og at han aldri har sett noe sånt før. Det er alltid et innkommende anrop, melding samt bilde, noe som ikke skal gå an, og numrene som kommer opp eksisterer ikke. Alt forsvinner også fra loggen etterpå, så alt som er igjen er bildet av telefonen når den får anropet. Det er ikke fotoshoppet heller, da det finnes flere videoer av at det samme skjer.

Reportasjen der familien står frem er tatt bort, fordi de ble så hetset av skeptiker-troll når denne ble offentliggjort...alt som er med fra dem nå er opptakene av mobilen.

Anonymkode: 1ad8e...1c8

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ligger alltid en forklaring bak. Enten har noen tilgang til den enheten det sendes fra eller så er dette bare tøys. 

Du ser det på film og der jukses det masse for å få flere seere. Det som selger til godtroende folk er overnaturlige ting.

Å folk kjøper det blindt.

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Kilde? 

Anonymkode: 4ef5f...eb1

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har blitt medlem på siden til Michael Winger, og ser på hjemsøkt-sakene der. Han har reportasjer fra når han har gjort husrenser, og mange andre videoer og audioer på siden sin. Det finnes en sak der med en mobil som angivelig skal ta imot meldinger fra de døde. Det er personer som familien kjente, og også personer som de ikke kjente, som ser ut til å sende meldinger til mobilen til et familiemedlem. Blant annet kom denne meldingen når Winger og co. hadde vært der og gikk ut en tur:

Skjul innhold

Det er også film av at de snakker med en Netcom-ansatt som sier at han ikke kan forklare det som skjer på telefonen, og at han aldri har sett noe sånt før. Det er alltid et innkommende anrop, melding samt bilde, noe som ikke skal gå an, og numrene som kommer opp eksisterer ikke. Alt forsvinner også fra loggen etterpå, så alt som er igjen er bildet av telefonen når den får anropet. Det er ikke fotoshoppet heller, da det finnes flere videoer av at det samme skjer.

Reportasjen der familien står frem er tatt bort, fordi de ble så hetset av skeptiker-troll når denne ble offentliggjort...alt som er med fra dem nå er opptakene av mobilen.

Wow! Sykt spennende 😉

Anonymkode: ac897...cad

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vis skjult innhold

Alt som virker umulig er mulig har jeg funnet ut 😉

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow! Sykt spennende 😉

Ha,ha, ja ikke sant 😁  Jeg husker en healer som fikk ganske mye oppmerksomhet for ca 30 år siden. Blant annet opererte han folk uten at det gikk hull på huden. Ingen så hva han gjorde, men han trakk alltid fram noe slintre-greier som han hadde fjernet fra problemområdet, og sa at nå ville bedringen komme. Masse folk som trodde blindt på ham og øste ut penger for å bli behandlet av ham 😂  Det virker som det er mulig å få folk til å tro på hva som helst....

Anonymkode: d6a01...0da

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Telefonnummer blir satt inn i sirkulasjon igjen en stund etter at noen har dødd, telefonnummer kan også spoofes og det er akkurat det telefonsvindlere gjør.

Det at loggen forsvinner og at telefonen oppfører seg annerledes er ikke noe mystisk siden man kan lage script som automatisk sletter loggen etter anrop.

Skjønner godt at reportasjen ble slettet siden dette er veldig lett og avsløre.

Anonymkode: 21b3d...faa

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Jeez hva er det med folk 🙄

Når de får valget  å tro på det mest logiske og sannsynlige ..så velger de heller å tro på at det er et spøkelse .

KOm med et skikkelig  håndfast bevis så kan jeg tro på ånder /spøkelser.

Anonymkode: 5351f...a25

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeez hva er det med folk 🙄

Når de får valget  å tro på det mest logiske og sannsynlige ..så velger de heller å tro på at det er et spøkelse .

KOm med et skikkelig  håndfast bevis så kan jeg tro på ånder /spøkelser.

Ha sex med ett spøkelse du👻 å du vil aldri glemme det 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha sex med ett spøkelse du👻 å du vil aldri glemme det 

Å føle man har sex med et spøkelse, hører stemmer etc  er et tegn på psykose eller scizofreni .

Veldig skremmende for den som opplever det selvsagt , men dette er alvorlig sinnslidelse og relegionsforumet moderator  bør være mer kritisk til hva som blir lagt ut og hvem som svarer - kan være alvorlig syke folk som er under behandling.

Og hause hverandre opp her inne henger ikke på greip , og er veldig uforsvarlig.

Har jobbet på DPS før

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Telefonnummer blir satt inn i sirkulasjon igjen en stund etter at noen har dødd, telefonnummer kan også spoofes og det er akkurat det telefonsvindlere gjør.

Det at loggen forsvinner og at telefonen oppfører seg annerledes er ikke noe mystisk siden man kan lage script som automatisk sletter loggen etter anrop.

Det er ikke lett å avsløre nei. De snakker med en mann som har jobbet med mobiler i 6 år og han kan ikke kan forklare hva som skjer. Hvis det var lett å avsløre hadde han kunnet forklare det. TS

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kilde? 

Første mnd gratis, ligger under W-TV, Hjemsøkt: https://www.w-verden.no/

• Liker 1
Skrevet (endret)
  Skjul innhold

Wow, hele tre spørsmålstegn? Da må det jo være et spøkelse.

Endret av Kaptein Klein
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men nummer som begynner på 54 eksisterer vel ikke, hverken som mobilnr eller fastnr. TS

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Første mnd gratis, ligger under W-TV, Hjemsøkt: https://www.w-verden.no/

Fint om du poster direktelink til artikkelen. Dette virker som noe du har funnet på. 

AnonymBruker
Skrevet

Det står Incoming call på skjermen, dvs at noen ringer telefonen og nummeret er lagret på "Markus hva skulle de???" som navn. Det er ikke en tekstmelding! For noe humbug! 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint om du poster direktelink til artikkelen. Dette virker som noe du har funnet på. 

Jeg kan jo ikke det når det ligger inne på en betalingsside. Så du på bildet av mobilen? Tror du jeg har fotoshoppet det?

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjul innhold

Eh, det der er et innkommende anrop, ikke en melding. Det er "enkelt" å forfalske nummer.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan jo ikke det når det ligger inne på en betalingsside. Så du på bildet av mobilen? Tror du jeg har fotoshoppet det?

Jo du kan poste direktelink til betalingsartikkelen fordet, eller screenshotte artikkelen og legge ut. Nei jeg tror ikke du har redigert bildet, bildet er sikkert ekte. Men det er en incoming call, ikke en sms, og navnet som nummeret det ringes fra når bildet er tatt er lagret som "Marius hvem var de??". Så det som påstås av deg eller det du evn har lest som jeg fortsatt venter på kilde på er bare humbug og tull. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo du kan poste direktelink til betalingsartikkelen fordet, eller screenshotte artikkelen og legge ut. Nei jeg tror ikke du har redigert bildet, bildet er sikkert ekte. Men det er en incoming call, ikke en sms, og navnet som nummeret det ringes fra når bildet er tatt er lagret som "Marius hvem var de??". Så det som påstås av deg eller det du evn har lest som jeg fortsatt venter på kilde på er bare humbug og tull. 

OK. TS

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...