Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har det vært for dere som har sittet høyt til hest å bli Naver? Kjent litt på frustrasjonen over alle skjema som må fylles ut, all ventetiden på svar, svar som ikke svarer på det du spør om, og utilgjengelige veiledere? Usikkerheten over om pengene kommer på konto før utgiftene må betales? 

Hvordan føles det å være en av oss?

Anonymkode: 26244...c2c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har tydeligvis ikke lært deg hva begrepet naver betyr?! 

Men siden du innrømmer at du er en, så burde du skamme deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan har det vært for dere som har sittet høyt til hest å bli Naver? Kjent litt på frustrasjonen over alle skjema som må fylles ut, all ventetiden på svar, svar som ikke svarer på det du spør om, og utilgjengelige veiledere? Usikkerheten over om pengene kommer på konto før utgiftene må betales? 

Hvordan føles det å være en av oss?

Anonymkode: 26244...c2c

Helt ærlig?

Hvis man synes det det du nevner er store livsproblemer, så skjønner jeg at det kan være vanskelig å fungere i en normal jobb.

Hilsen nylig permittert.

Anonymkode: 84193...f22

AnonymBruker
Skrevet

De fleste av nav hetse trådene som kommer her på kg, er av dem som er naver selv og trygda. De skriver nedlandende tråder om seg selv for det er en måte å få ut skammen på

Anonymkode: 08199...a5b

AnonymBruker
Skrevet

Du er tydeligvis ikke klar over hva en naver er. 

Anonymkode: 4bc67...fab

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste av nav hetse trådene som kommer her på kg, er av dem som er naver selv og trygda. De skriver nedlandende tråder om seg selv for det er en måte å få ut skammen på

Anonymkode: 08199...a5b

Da er du en av dem? 

Anonymkode: 4d699...518

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir mest sannsynlig permittert etter påske. Da går jeg inn i NAV-systemet, men er ikke "naver" av den grunn. 

Jeg er inneforstått med at ting selvsagt tar mer tid nå, og at pengene kan vente på seg. Jeg har selvsagt spart opp en god buffer som jeg kan leve på noen måneder, så det er ikke noe problem. 

Skjemaene har jeg aldri funnet særlig vanskelige (har tidligere vært langtidssykemeldt og arbeidsledig, så jeg har vært innom systemet før).

Kjipt med mindre utbetalt i måneden, men jeg er ikke bekymra. 

Anonymkode: 807d9...6e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...