AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #1 Del Skrevet 4. april 2020 Har vært inne og lagt dyna over han 5 ganger i natt! Han sparker og turner med den i søvne så rumpa og føttene havner oppå den. Siste gang tok jeg på han et fleecepledd da jeg tenkte han kanskje er varm men han gjorde det samme. Er ca 19 grader på rommet og han har på bomullspysj, han kjennes ikke for varm eller kald ut men synes han kan holde seg under. Noen råd? Anonymkode: c528b...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #2 Del Skrevet 4. april 2020 Nattpose. Anonymkode: 17b7c...4f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #3 Del Skrevet 4. april 2020 Jepp, nattpose. Bruker det fremdeles på toåringen. Veldig fornøyd med vår fra hm, til knappe 200 kr. Anonymkode: d0fa4...875 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #4 Del Skrevet 4. april 2020 Nattpose! 🙏🏼 Han her heller nektet å ha på seg dyne, han sparket den av seg uansett hvordan jeg la den eller pakket ham inn - han lå bare og kavet og sparket og vridde seg. Vi kjøpte nattpose og prøvde med det - og det fungerte helt topp! Slappet av med en gang. Det er ofte godt for dem å være litt innpakket, men mange bare klarer ikke vanlig dyne. Evt vente til h*n har sovnet for så og ta dyne over Anonymkode: a2d5d...ae5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 4. april 2020 #5 Del Skrevet 4. april 2020 Jeg brukte strikk med klips på som jeg festet i hvert hjørne av dyna. Da ble den liggende hele natta selv om det ble turnet en del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå