AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #1 Skrevet 4. april 2020 Kan jeg søke krenke-erstatning fra Staten? Min helse blir dårligere pga noe jeg ikke kunne foresett. Har ikke jeg lik rett på kompensasjon og raske kontant utbetalinger fra staten nå som jeg er blitt krenket av dette viruset? eller må jeg eie en bedrift fordi det kun er bedriften som kan bli krenket? Anonymkode: c723f...c7e
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #2 Skrevet 4. april 2020 Herlighet, det der er ingenting. Nå skal du høre: Koronaviruset kom hjem til meg på midt på lyset dagen; knuste TVen min, voldtok meg i rumpehullet foran min kone, dreit i kjøleskapet mitt og kidnappet katten min 🙁 Anonymkode: 3ca11...b6f 2
Imperfectionibus Skrevet 4. april 2020 #3 Skrevet 4. april 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg søke krenke-erstatning fra Staten? Min helse blir dårligere pga noe jeg ikke kunne foresett. Har ikke jeg lik rett på kompensasjon og raske kontant utbetalinger fra staten nå som jeg er blitt krenket av dette viruset? eller må jeg eie en bedrift fordi det kun er bedriften som kan bli krenket? Anonymkode: c723f...c7e Hvilken sokker har du røykt? Jeg har en bedrift som har blitt rammet men den er ikke krenket. Vet du hva ordet faktisk betyr?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #4 Skrevet 4. april 2020 Syns du helt ærlig selv at du var morsom nå ts? Anonymkode: a003b...c0c
Anbefalte innlegg