Gå til innhold

Har ikke spist på over et døgn nå..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er deprimert og har ikke matlyst, har ikke energi til å lage noe, orker ikke tygge, orker ikke handle noe :(

Har ikke spist siden torsdag ettermiddag tre brødskiver, og nå er det natt til lørdag. Blir bare slappere og har hodepine men orker ikke. Nekter å gå ut å handle eller få besøk og de siste ukene har jeg brukt 2000 kr på peppes og foodora for det er det eneste som har fristet og jeg slipper å forholde meg til noen. Hva kan hjelpe nå? 

Anonymkode: d5276...759

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er kvalm bare :(

Anonymkode: d5276...759

Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. 

Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. 

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

Med vennlig hilsen 

_popcorn_, mod

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...