eliassen Skrevet 18. juni 2005 #1 Skrevet 18. juni 2005 våknet jo veldig tidlig i dag da (kl. 5.30), og var lys våken. Nå sitter jeg her og er ganse spent kan man si. Drar til frisøren om 2 timer, trenger noen god ord nå
Harry's kvinne Skrevet 18. juni 2005 #2 Skrevet 18. juni 2005 Hei, du. Pust dypt mange ganger og kjenn at kroppen slapper av. Jeg har allerede vært nervøs mange ganger bare jeg tenker på denne dagen, men jeg vet egentlig ikke helt hvorfor. Er det oppmerksomheten? Er det for at noe kan gå galt? Hva kan egentlig gå galt? ...og gjør det noe om det dukker opp noe uforutsett? Det er jo bare familie og gode venner tilstede som ønsker brudeparet alt godt. Jeg tenker at dette skal være en artig dag, en fest og glede og prøver å unngå prestasjonsangsten for at dette bryllupet er noe det skal gå gjetord om. Dette er den dagen hvor du kan få være deg selv og få lov til å tenke på deg selv... sammen med brudgommen da. Det er forresten artig å tenke på at de også er litt nervøse på denne dagen Gratulerer med dagen, kos deg masse og husk: "Det er din dag i dag, herregud for en hærlig dag!" :-) :enig_animasjon: :kysse: :klem2: :hjerter2:
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2005 #3 Skrevet 18. juni 2005 Grtulerer med dagen og kose deg masse :blomst_opp:
Gjest Cyan Skrevet 18. juni 2005 #4 Skrevet 18. juni 2005 Ha en kjempefin dag! Lykke til! Kos deg masse
Søta Skrevet 18. juni 2005 #5 Skrevet 18. juni 2005 Kos deg masse! Lykke til! Og du - husk å si ja da....
linky Skrevet 18. juni 2005 #6 Skrevet 18. juni 2005 Dette går så fint skal du se. jeg var veldig nervøs rett før jeg skulle gå inn i kirken, men det gikk kjempefint. slapp av og kos deg hos frisøren, og masse lykke til..
BAMBI<3 Skrevet 19. juni 2005 #8 Skrevet 19. juni 2005 Håper du får en kjempe fin dag! Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå