Gå til innhold

Har jeg lov til å gå på bensinstasjonen å kjøpe røyk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Holder på å klikke når jeg bare må sitte inne hele tiden. Bor alene så er jo ingen å snakke med. Og har ikke røyk en gang. Sjekka på nettet om hvor mange som var på den døgnåpne bensinstasjonen og det var tydeligvis travlere enn vanlig.. 

Anonymkode: cb120...72f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke er i karantene så kan du selvsagt det! Det er også fritt frem til å gå på tur pm du vil det så du kommer seg ut av huset. Vi har ikke portforbud så er ingen grunn til at du bare skal sitte hjemme om du ikkr ønsker det.

Anonymkode: c6364...ffa

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikke er i karantene så kan du selvsagt det! Det er også fritt frem til å gå på tur pm du vil det så du kommer seg ut av huset. Vi har ikke portforbud så er ingen grunn til at du bare skal sitte hjemme om du ikkr ønsker det.

Anonymkode: c6364...ffa

Jeg vet det. Men folk ser stygt på meg og er redd noen skal fly på meg. Fordi jeg tenker at  folk tenker at jeg sprer smitte osv. Er mange som ikke liker meg. Jeg er rastløs og lei meh

Skrevet

Så lenge du ikke er i isolasjon, så kan du kjøpe røyk. Alle andre som ser stygt på deg, er ogås ute av huset... 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet det. Men folk ser stygt på meg og er redd noen skal fly på meg. Fordi jeg tenker at  folk tenker at jeg sprer smitte osv. Er mange som ikke liker meg. Jeg er rastløs og lei meh

Hæ? Hvorfor liker de deg ikke? Jeg opplever det samme, men gir f i hva andre mener og synes. Om de titter stygt, får de bare gjøre det. Om de prøver seg, svarer jeg stygt tilbake. Bor i en liten by og må møte på ekser også... jeg kjøper røyk på butikken som vanlig. Trenger ikke å gå på bensern da det er dyrere.

Anonymkode: 8ed98...027

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Sokkar skrev:

Så lenge du ikke er i isolasjon, så kan du kjøpe røyk. Alle andre som ser stygt på deg, er ogås ute av huset... 

Jo men problemet er at de fleste i min by har en annen oppfatning av meg enn de har av hverandre. Jeg er stempla som en rar person og en som er overalt. Så når folk først kommer seg ut av husene sine og de ser meg i dag vil de tenke at hun der er jo fremdeles rundt overalt og det gjør meg redd for tørr nesten ikke gå ut. Er redd noen slår jeg ned

Skrevet

Det er mange som ikke liker deg du og er redd de skal fly på deg??? Hva i alledager er det som har skjedd før dette? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Snöhvit skrev:

Det er mange som ikke liker deg du og er redd de skal fly på deg??? Hva i alledager er det som har skjedd før dette? 

Folk liker meg ikke fordi jeg får fra nav. Og de tenker jeg er en snylter. Er stort sett hjemme før jeg blir så lei meg etter å ha vært ute fordi jeg opplever så mye.

Skrevet

Er du seriøs nå? Altså, har dette skjedd eller har du angst eller noe som gjør at du kvir deg ekstra for slikt? Dette høres jo helt sprøtt ut? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Folk liker meg ikke fordi jeg får fra nav. Og de tenker jeg er en snylter. Er stort sett hjemme før jeg blir så lei meg etter å ha vært ute fordi jeg opplever så mye.

Mange er arbeidsledige nå, og har søkt dagpenger. Man kan si mange i Norge går på NAV nå. De har ingenting å si.

Anonymkode: a88b6...bf5

Skrevet

Nå kjenner ikke jeg historien din, men jeg syntes synd på de som bruker hverdagen sin på å vurdere og sette karakter ved din. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Snöhvit skrev:

Nå kjenner ikke jeg historien din, men jeg syntes synd på de som bruker hverdagen sin på å vurdere og sette karakter ved din. 

Har opplevd at det hår vært intenst. Men ikke så intenst som nå. Jeg tror også jeg vet svaret på det. Det er nok fordi de aller fleste er uten jobb og kjeder så og blir ekstra sur mot meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd at det hår vært intenst. Men ikke så intenst som nå. Jeg tror også jeg vet svaret på det. Det er nok fordi de aller fleste er uten jobb og kjeder så og blir ekstra sur mot meg. 

Tror de fleste er opptatt med sitt. Det er en pandemi i landet her. Ærlig, så tror jeg ikke de bryr seg litt engang. Og du er paranoid. Mulig angst?

Men kjøp røyk du. 😊

Anonymkode: a88b6...bf5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva i alle dager har dette med corona å gjøre??!

Anonymkode: 7a080...e0a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Regner med at du "får fra NAV" pga psykisk sykdom. Det virker sånn i måten du formulerer deg på. Tenker paranoia og angst. Ingen "ser stygt på deg". Du har all rett til å handle det du måtte handle. Det er lov å gå på bensinstasjonen for å kjøpe røyk. 

Anonymkode: 0be74...ae9

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har vært  å kjøpt nå. Var heldigvis ikke mange der. Men såklart han mannen bak kassa lo av meg og var en dame der som jeg hørte så at ho der er rar as men gidder ikke å tenke på det nå. Er glad jeg fikk røyk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen flyr på deg, men jeg ble uglesett skikkelig av kassamannen en dag jeg bare kjøpte cola og potetgull.. Og må innrømme jeg syns det var unødvendig av andre å gjøre når jeg leste om lignende uken før. 

Hva med å bruke denne perioden til å slutte å røyke? :)

Anonymkode: 3516e...dfb

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært  å kjøpt nå. Var heldigvis ikke mange der. Men såklart han mannen bak kassa lo av meg og var en dame der som jeg hørte så at ho der er rar as men gidder ikke å tenke på det nå. Er glad jeg fikk røyk.

Det var garantert ikke deg de lo av eller snakket om. Det er angst. 

Anonymkode: 3516e...dfb

• Liker 4
  • Opprett ny...