Gå til innhold

Har du vært utro? Eller opplevd utroskap?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært utro i 3 av 4 forhold. Regner med at alle de 3 var utro mot meg også. Jeg har også vært med menn i forhold. Har nå vært i forhold med mannen min i 11 år og har vært trofast hele tiden. Kommer heller ikke til å være utro mot han. Jeg ser på meg selv som trofast, og føler at tidligere utroskap kom av useriøre forhold. 

Anonymkode: f8f3b...59f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt to exer som var utro mot meg. Aldri vært det selv. 

Skrevet
59 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Aldri vært utro, kommer aldri til å bli det heller🤨...jeg er selv blitt berdatt så jeg vet nøyaktig hvordan det er...

Selv om det har vært kvinner som nesten vrengte fitta si over hodet på meg, sa jeg nei🤐

Samme her!
Aldri vært utro, men blitt bedratt av de fleste, dessverre...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min var utro med en kollega for ikke så lenge siden. Jeg antar at hun visste at han er gift, men det kan jo hende at hun ikke var klar over det tross av at de jobber i samme bedrift. Lurer derfor veldig på hvilke følelser du har, TS, og hva du tenkte da du fant ut at han var gift?

Anonymkode: 24e84...a76

Jeg og denne mannen jobber i samme selskap, men ulike steder. Hadde møtt han 2 ganger før og var egentlig litt betatt fra første blikk. Så møtte jeg han på byen, vi snakket masse og han spurte om jeg ville bli med han på hotellrommet hans (dette var i jobbsammenheng). Jeg sa ja, for jeg hadde jo et lite øye til han.

Jeg fikk faktisk helt sjokk når han sa han var gift. Følte meg litt lurt. Jeg hadde aldri sagt ja til han om jeg visste på forhånd at han var gift (jeg har hvertfall klart å si nei til 2 gifte menn før). Samtidig, så kjenner jeg jo ikke denne konen i det hele tatt, og tenkte at nå er jo skaden allerede skjedd, og det er jo ikke min skyld når jeg ikke visste han var gift. Og nå i ettertid sitter jeg igjen med en rar følelse det er vanskelig å beskrive. Litt sånn at det føltes veldig rett og veldig feil på samme tid.

Han fortalte meg faktisk at han var veldig lykkelig med sin kone, og at han bare savnet intimitet og spenning. Og at han håpet de kom til å holde livet ut. Dette gjorde meg faktisk veldig godt å vite. Jeg tror at hvis han hadde gjort dette fordi han var misfornøyd med forholdet sitt hadde jeg taklet situasjonen mye dårligere. Gir det mening? 😅

Anonymkode: 459fa...8b7

AnonymBruker
Skrevet

Ja det gir absolutt mening, tusen takk TS

Anonymkode: 24e84...a76

Skrevet

Ja og ja. Var i ungdommen, i et så seriøst forhold ungdommer kan ha. Vi var begge utro før det ble slutt.. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke vært utro, men har opplevd både emosjonell og fysisk utroskap. Men det var heldigvis ikke i forholdet jeg er i nå.

Anonymkode: c94b8...c58

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har vært utro i flere forhold, og har ikke hatt veeeeldig dårlig samvittighet for det.

Så vidt jeg vet har jeg ikke blitt utsatt for utroskap, men jeg har heller aldri lagt vekt på dette eller krevd trofasthet.

Jeg har vel egentlig mistet troen på at monogami er et verdig mål.

AnonymBruker
Skrevet

Har vært utro selv, to ganger. Angrer noe ufattelig. Dette var forhold som nå er over og det er godt over 10år siden.

Hadde aldri trodd det om meg selv og føler meg trygg på at jeg aldri vil gjøre noe slik igjen.

Har også hatt en samboer som var utro mot meg. Vi flyttet fra hverandre etter det, men prøvde igjen etterpå og brukte flere år på å reparere forholdet.

Anonymkode: c31a2...3a3

Skrevet

Har aldri vært utro selv, men jeg har vært sammen med en fyr som ikke kunne holde buksesmekken igjen når han var på fest eller ute. Ble veldig lei meg der og da, men kom meg heldigvis fort over drittsekken. :)

AnonymBruker
Skrevet
På 4.4.2020 den 1.23, Sokkar skrev:

Har vært utro. Har hatt sex med noen i et forhold. 

Har opplevd ulike former for utroskap. 

Men ser på meg selv som trofast, og tror de som elsker og respekterer partneren sin er trofaste. 

Du er ikke trofast, du Er bare ikke glad i partner (eller barna dine)

Anonymkode: 119fd...441

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke trofast, du Er bare ikke glad i partner (eller barna dine)

Anonymkode: 119fd...441

Skreiv eg at eg har vært utro mot nåværende partner, eller opplevd utroskap fra nåværende partner? Eller har du for vane å spinne din egen virkelighet? Isåfall finnes det medisiner mot slikt 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...