Gå til innhold

Har du vært utro? Eller opplevd utroskap?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mange her inne som noen gang har vært utro? Eller opplevd at partner er utro mot deg?

Jeg lå med en gift mann for ikke så lenge siden, og fant det ikke ut før etter akten. Sitter igjen med mange rare følelser. 

Og hva mener du er utroskap? 

Anonymkode: 459fa...8b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ca 50% av alle er utro i løpet av livet. Kan være han har åpent forhold? 

Anonymkode: e3d82...47f

Skrevet

Har vært utro. Har hatt sex med noen i et forhold. 

Har opplevd ulike former for utroskap. 

Men ser på meg selv som trofast, og tror de som elsker og respekterer partneren sin er trofaste. 

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Sokkar skrev:

Har vært utro. Har hatt sex med noen i et forhold. 

Har opplevd ulike former for utroskap. 

Men ser på meg selv som trofast, og tror de som elsker og respekterer partneren sin er trofaste. 

Du ser på deg selv som trofast, selv om du har vært utro? Hva faen?.

Selv er jeg mann , aldri vært utro og kommer aldri til å være det heller. 

Anonymkode: bef8d...35f

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du ser på deg selv som trofast, selv om du har vært utro? Hva faen?.

Selv er jeg mann , aldri vært utro og kommer aldri til å være det heller. 

Ja, det stemmer 😊 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Sokkar skrev:

Ja, det stemmer 😊 

Du smiler, men du burde skamme deg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Eksdama var utro mot meg og mens vi prøvde å få det til å funke igjen var jeg utro mot henne. Sikkert klisjé mannslogikk, men følte jeg fortjente det og lå med "alle" jeg visste jeg hadde sjans på. Så har stått på begge sider.

Anonymkode: 5553f...30e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var utro mot min x. Han var utro mot meg. Jeg har hatt et forhold til opptatt mann, han var utro mot henne. De opptatte mennene jeg har hatt forhold til, har vert på søken etter spenning. Jeg har møtt de på datingsider. Jeg er på datingsider fordi jeg er singel. Så da kan du spørre alle de opptatte mennene hvorfor de legger seg etter andre damer når de allerede han en hjemme. Jo, de vil bare ha noen på si for spenningensskyld, få kvinner legger seg etter gift mann

Anonymkode: a7bfc...886

AnonymBruker
Skrevet

Før jeg fikk barn var jeg flere ganger utro mot exen. Etter vi fikk barn og giftet oss var jeg trofast i mange år - inntil jeg traff min nåværende og ble veldig forelsket. Nå har jeg vært trofast i mange år og kommer ikke til å være utro så fremst forholdet forblir så godt som nå. 

Når jeg skriver her ser jeg jo at jeg ikke fremstår som typisk trofast, selv om jeg pr i dag vil si jeg er det.

Min ex var også utro mot meg, bl.a med en venninne av meg. 

Anonymkode: ff7f1...914

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Før jeg fikk barn var jeg flere ganger utro mot exen. Etter vi fikk barn og giftet oss var jeg trofast i mange år - inntil jeg traff min nåværende og ble veldig forelsket. Nå har jeg vært trofast i mange år og kommer ikke til å være utro så fremst forholdet forblir så godt som nå. 

Når jeg skriver her ser jeg jo at jeg ikke fremstår som typisk trofast, selv om jeg pr i dag vil si jeg er det.

Hvordan har det vært med samvittigheten de gangene du har vært utro?

AnonymBruker
Skrevet

Var utro med en person for noen år siden. Men det var da, og ikke nå

Anonymkode: 12731...9e2

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd utroskap på kroppen. Eksen var utro med en mann med mindre penis, da hun ikke klarte å nyte sex med min store. Vi avsluttet forholdet etter dette. Hun levde med den nye typen i noen år før det ble slutt mellom dem, da han syntes hun var for vid. Hun hadde og fortalt han om hvorfor hun hadde vært utro. Tenker stakkaren over tid har gått og grublet på dette og paradoksalt nok følt seg liten. Som dere skjønner er hun ei som ikke klarer å holde kjeft, noe som er destruktivt i forhold med usikre menn. Hun lever alene i dag med deres felles barn og skjønner nok ikke hvorfor. Selv var jeg bevisst på dette med å passe sammen seksuelt. Så har du en uvanlig stor, finn deg ei med behov for det, da blir hun avhengig og trofast, da hun vet det ikke blir lett å finne en like stor, en kjip erfaring etter mange år med skuffelser. 

Anonymkode: 7c29f...bbd

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Har opplevd utroskap på kroppen. Eksen var utro med en mann med mindre penis, da hun ikke klarte å nyte sex med min store. Vi avsluttet forholdet etter dette. Hun levde med den nye typen i noen år før det ble slutt mellom dem, da han syntes hun var for vid. Hun hadde og fortalt han om hvorfor hun hadde vært utro. Tenker stakkaren over tid har gått og grublet på dette og paradoksalt nok følt seg liten. Som dere skjønner er hun ei som ikke klarer å holde kjeft, noe som er destruktivt i forhold med usikre menn. Hun lever alene i dag med deres felles barn og skjønner nok ikke hvorfor. Selv var jeg bevisst på dette med å passe sammen seksuelt. Så har du en uvanlig stor, finn deg ei med behov for det, da blir hun avhengig og trofast, da hun vet det ikke blir lett å finne en like stor, en kjip erfaring etter mange år med skuffelser. 

Anonymkode: 7c29f...bbd

Kanskje generelt finne seg én som ikke mener at penisstørrelse er alt.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri vært utro, 30 års ekteskap. Vi har et godt samhold, elsker hver andre og er mye sammen om alt. Men.........................    Når det gjelder sex er det ikke slik. Ho har aldri hatt interesse av sex, derfor ikke noe tilfredsstillende der. På grunn av dette er jeg ikke uredd for å være utro om sjansen skulle by seg, ville ikke hatt dårlig samvittighet.                                                    Er nok ikke spenningen som fører til en slik handling, men opplevelsen av og kunne nyte og kjenne hva sex er.

Anonymkode: 768d8...575

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jupp vært utro en gang. Mot min tredje, med min fjerde kjæreste. 

Det var en fæl følelse, og jeg gjorde det slutt samme kveld. 

Nå, mange år senere, har jeg funnet ut hvorfor. Og er ikke lengre i monogame forhold. 

Anonymkode: 20897...c12

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eksen var utro mot meg. Jeg var utro mot han. Har hatt en elsker en periode nå som også er etablert som meg. Så vi er begge utro. 

Anonymkode: 7d9bd...0e6

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Venninne? 🤣 

Anonymkode: 459fa...8b7

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min var utro med en kollega for ikke så lenge siden. Jeg antar at hun visste at han er gift, men det kan jo hende at hun ikke var klar over det tross av at de jobber i samme bedrift. Lurer derfor veldig på hvilke følelser du har, TS, og hva du tenkte da du fant ut at han var gift?

Anonymkode: 24e84...a76

Skrevet

Jeg har opplevd utroskap flere ganger av flere partnere. 

Selv har jeg aldri vært utro og vil heller ikke være det. 

• Liker 1
Skrevet

Aldri vært utro, kommer aldri til å bli det heller🤨...jeg er selv blitt berdatt så jeg vet nøyaktig hvordan det er...

Selv om det har vært kvinner som nesten vrengte fitta si over hodet på meg, sa jeg nei🤐

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...