AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #1 Del Skrevet 3. april 2020 Hei, Jeg finner aldri en sofa som er myk nok. Har noen noe forslag om hvor man får tak i det til en ok pris (har ikke råd til slettvoll), og evt hvilken type sofa om noen vet om noen konkrete sofaer som er veldig myke? Anonymkode: 16412...3ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #2 Del Skrevet 3. april 2020 Helt ærlig? På finn 😅 Sofaer blir som oftest mykest når de er blitt brukt 😅 Mange butikksofaer er stive rett ut av lageret. De på utstilling kan kanskje være noe myke, om de har stått og blitt testet noe av kunder. Så de mykeste finner du gjerne på finn 😄 Anonymkode: 4ccb8...0ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #3 Del Skrevet 3. april 2020 Jeg har også lett lenge etter en myk sofa. Fant Orlando sofa fra home & cottage, som er ganske myk, og prisen er ikke ille. Den er faktisk mykere enn det virket som da jeg prøvde den i butikken. Jeg er veldig fornøyd med den etter å ha hatt den mer stilrene harde typen som er den typen sofa man stort sett finner nå for tiden, og som ikke er brukende til noe annet enn å sitte fint i, rett opp og ned. Og den ble ikke mykere, bare mer nedsunket der jeg satt mest, som de godt brukte du kan kjøpe på finn. De mykeste sofaer har dunputer. Anonymkode: c35f3...008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #4 Del Skrevet 3. april 2020 Jeg er også ut etter en myk sofa jeg vet at Ikea skal ha et par gunstige gode myke sofaer. Mange sier at sofaer blir mykere jo oftere de blir brukt. det er ikke alltid de stemmer 😕 brukt en sofa i 5 år nå, hele familien bruker den hverdag den er forsatte hard 😔 Anonymkode: 9d346...73a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #5 Del Skrevet 3. april 2020 https://www.mobelringen.no/opus-hjornesofa-227645043 denne har fått mye skryt på interiør sider 😊 så jeg skal kjøpe denne. Du kan velge farge på den og 😊 Anonymkode: 0f726...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #6 Del Skrevet 4. april 2020 Ikea nockeby er veldig myk, kommer i 4 farger og 2 forskjellige stoff mener jeg å huske. Kan bygges litt forskjellig Anonymkode: 00e3b...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #7 Del Skrevet 4. april 2020 Er ikke alle sofaene til Ikea myke? Jeg har nemlig prøvesittet mange på jakt etter en fast sofa til en rimelig penge 😄 Anonymkode: cfa0f...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinky Skrevet 4. april 2020 #8 Del Skrevet 4. april 2020 Møbelringen har de mykeste sofaene jeg har sittet i😍 De har en modell som heter lazy også. Den gruet man seg til å reise seg opp fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #9 Del Skrevet 4. april 2020 Min Bolia North er myk. Kjøpte pent brukt på Finn, og har holdt seg bra etter 3,5 år med daglig bruk. Anonymkode: 32e6a...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #10 Del Skrevet 5. april 2020 11 hours ago, AnonymBruker said: Er ikke alle sofaene til Ikea myke? Jeg har nemlig prøvesittet mange på jakt etter en fast sofa til en rimelig penge 😄 Anonymkode: cfa0f...f94 Vi fant bare en vi synes var myk, resten var harde eller "vanlige". Kanskje det er for mye prøvesitting der så alle blir myke 😛 Anonymkode: 00e3b...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 19. september 2023 #11 Del Skrevet 19. september 2023 Dytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå