Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fortid, nåtid og fremtid i en relasjon

Anonymkode: 3c1b1...9ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, tånegla said:

Ja 😄

Jeg er klar.

Om hva, en person du har i tankene? :) 

AnonymBruker
Skrevet

Kommer jeg til å studere igjen? 

Takk! 😊

Anonymkode: 1affb...709

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om hva, en person du har i tankene? :) 

Ha ha ja selvfølgelig glemte helt det i min iver over å være først. En ung kvinne tenker jeg på, ei som står meg nær.

Skrevet

Ja takk! Kjærlighet,  barn og jobb:-) Tusen takk!

Skrevet

Slenger meg på selvom det er over 3stk! Er singel, ser du om det skjer noe spennende på kjærlighetsfronten snart? Vil jeg møte noen?

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, tånegla said:

Ha ha ja selvfølgelig glemte helt det i min iver over å være først. En ung kvinne tenker jeg på, ei som står meg nær.

Du har handlet tålmodig med denne personen i fortiden, og ikke forhastet deg. Nå kan du være i en tid med alle slags nye muligheter, og nå kan være tiden for å være åpen for gripe disse. Av en eller annen grunn følte jeg meg litt trist akkurat når jeg leste dette? Det ser ut til at du vil ha en sterk forbindelse med denne personen i fremtiden også 

Skrevet

Er det for sent? Meg og min nærmeste kollega. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har handlet tålmodig med denne personen i fortiden, og ikke forhastet deg. Nå kan du være i en tid med alle slags nye muligheter, og nå kan være tiden for å være åpen for gripe disse. Av en eller annen grunn følte jeg meg litt trist akkurat når jeg leste dette? Det ser ut til at du vil ha en sterk forbindelse med denne personen i fremtiden også 

Takk ❤️

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Kommer jeg til å studere igjen? 

Takk! 😊

Ja, men du må være villig til å jobbe for det, og du må klare å kombinere det med annet ansvar du har gående. Du fikk positive kort på at det er mulig 

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men du må være villig til å jobbe for det, og du må klare å kombinere det med annet ansvar du har gående. Du fikk positive kort på at det er mulig 

Tusen takk! 

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, RaraAvis78 said:

Ja takk! Kjærlighet,  barn og jobb:-) Tusen takk!

Du er i en lettere sinnstemning enn du har vært tidligere ang kjærlighet, og du har blitt klokere basert på tidligere erfaringer. En litt uskyldig romanse venter i fremtiden om du er singel, men den trenger ikke nødvendigvis bety et langvarig forhold. 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, camill said:

Jeg vil veldig gjerne☺️

Nevn mer spesifikt hva du tenker på, så tar jeg det i morgen :) 

Gjest camill
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nevn mer spesifikt hva du tenker på, så tar jeg det i morgen :) 

Økonomi og en jeg er på flørter’n med. Skal date når situasjon rundt korona roer seg. Tusen takk:) 

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, camill said:

Økonomi og en jeg er på flørter’n med. Skal date når situasjon rundt korona roer seg. Tusen takk:) 

Dere har et utgangspunkt der interessen er gjensidig og dere vil det samme, dette gjelder også i nåtiden. Kortene fremover er av energien stagnasjon, som sikkert handler om korona.  Ser også mulige konflikter hvor dere må jobbe for dette, fikk inntrykk av at en må kjempe litt for den andre og det _kan_ være en tredjepart involvert. Utfallet var så positivt som det kan bli (ace of cups og the lovers) så potensialet for et forhold er helt klart til stede :) 

AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, lilje11 said:

Slenger meg på selvom det er over 3stk! Er singel, ser du om det skjer noe spennende på kjærlighetsfronten snart? Vil jeg møte noen?

Du har vært gjennom noe vanskelig som satte deg i hvile når det gjelder kjærlighetslivet, med hvile mener jeg at det ikke skjer som helst på kjærlighetsfronten. I fremtiden ser det ut som at du vil møte en riktig mann for deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Meg også? For kjærligheten om jeg vil møte en fyr snart Takk!

Anonymkode: d4ff6...ee1

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Meg også? For kjærligheten om jeg vil møte en fyr snart Takk!

Anonymkode: d4ff6...ee1

En fyr vil aktivt jobbe for å få deg, både over handling og kommunikasjon. Det ser ut som at du vil «gi etter», og det kan bli begynnelsen på en gryende romanse. Vet ikke når.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...