Gå til innhold

Hvem hjelper en coronasmittet alenemamma?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

"Alenemor"

Er du i risiko eller liker du bare å konstruere problemer og gjøre deg til offer?

Anonymkode: a279b...d5c

Liker og være forberedt fordi jeg kjenner folk på min alder som har vært veldig dårlige uten andre sykdommer. Og fordi jeg ikke tror noen vil passe coronasyke barn.

Anonymkode: 38bfc...640

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du blir så syk at du blir innlagt på sykehus MÅ barna til far, om det ikke går må de til andre, har du ikke familie blir det beredskapshjem. 

Om du blir syk, og tenker å holde ut for at ungene ikke skal et par ekstra uker til sin far, kan du risikere at de ender opp resten av din barndom alene med far. 

Beskjedem her er at du ikke skal holde ut, det er en farlig sykdom.

Anonymkode: 9b1e0...14b

Takk for fornuftig svar.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det spm har kommet opp på "folkets spørretime" til tatsrådene. Dvs da blir det Staten som må passe på ungene. Dvs.BV

Anonymkode: 9b3e1...bda

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det spm har kommet opp på "folkets spørretime" til tatsrådene. Dvs da blir det Staten som må passe på ungene. Dvs.BV

Tusen takk! Aldri hørt om folkets spørretime. Nå ble jeg roligere her..

AnonymBruker
Skrevet

Nei far blir selvsagt først spurt om han kan ha barna! Å det er ingen grunn til at far ikke kan ha barna. Hvis han han er god nok til ha samvær ellers så kan han selvsagt ha barna om du blir syk også!

Anonymkode: 0a624...9be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når barna er hos faren tas de med i butikker, de er på jobb, han har besøk av kjæresten som har barn som bor delvis borte, de koser på henne og han bryr seg lite om anbefalinger og håndvask. Han vil ikke høre på meg.
Vi kommer vel til og bli syke. Tror det er målet hans. Hvis jeg blir skikkelig syk og ikke klarer og ta meg av barna, hva skjer da? De kan ikke være mer hos faren. Må jeg bare holde ut? Skulle selvfølgelig ønsket han tok hensyn men.

Når du blir syk, om du skulle bli syk nok til å ikke kunne ta deg av barna, eller om du skulle dø, så har jo barna sin far. Det hele er null stress. Bare pust med magen og ro ned.

Anonymkode: 2d1c9...f63

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver at barnet kan ikke være mer hos sin far, hvorfor ikke? Hvis han har samvær annenhver helg, så kan han vel ha barnet en uke eller to ekstra hvis du blir syk? 

Anonymkode: bc9de...23e

AnonymBruker
Skrevet

Typisk at HI forsvinner når hun ikke får svarene hun ønsker.

Anonymkode: 0a624...9be

• Liker 1
  • Opprett ny...