Gå til innhold

Innredning av soverom

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en 35-kvadrat leilighet der soverom ca. utgjør 5-10. Det er lite. Åpen stue/kjøkkenløsning + gangen er over dobbelt så stort som soverommet. Soverommet kan ha plass til en dobbeltseng og et lite skap.

Bryr meg lite om ''harmoni mellom rommene'' og en ''rød tråd'' i stilen jeg bruker, for ønsker særskilt at soverommet skal være inspirert fra hotellverden. Alle sammen ønsker jo å bo på fine hoteller, men hvorfor ikke bo på hotell 24/7 og innrede soverommet til et hotellrom?

Anonymkode: bb260...087

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke forstår om du spør om noe. Det er også stor forskjell på om soverommet er 5 eller 10 m2, så 5-10, hvor stort er det da? 

Jeg synes forøvrig at en rød tråd i innredning, og rom som passer sammen er svært viktig. Ikke minst dersom det er begrenset plass. Da virker det fort rotete, og fortere uten at det er sammenheng i stil og farger. 

Jeg har en 27 m2 stor hybel. Den virker større akkurat fordi alt er gjennomtenkt, og harmonerer. Jeg tenkte også hotell da jeg innredet den, men altså helhetlig, for absolutt alt. Det er også det folk sier når de ser den. At det ikke fremstår som en hybel, men som en hotellsuite. Dette til tross for at der er det sovealkove. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...