Gå til innhold

Johaug blåser i hytteforbudet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, CAPS LOCK skrev:

Hytteforbudet er symbolpolitikk. Det har gått prestisje i det

Kjernesak! Har allerede kommet inn i partiprogrammet til SP!

Anonymkode: b9950...abe

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns at det blir feil å legge skylden på henne når hun dro opp ditt i god tro, og for å hjelpe han - ikke for å ha en hytteferie. Videre så tar Lillehammer kommune deler av skylden da de sier at de har gjort en feil ved å innvilge søknaden om å få bo på hytten. 

Artikkelen sier jo dette (som jeg syns er godt skrevet): 

«Det er jeg som jobber som lege på Lillehammer, det er jeg som søkte om å få bo på hytten, det er jeg som ba henne komme opp for å hjelpe meg, og det var jeg som sa alt var på stell. Hun er selvfølgelig et oppegående menneske, i stand til å ta sine egne avgjørelser, og klar til å ta en eventuell straff, men denne saken handler om en helsearbeider og hans samboer, ikke en skistjerne på hytteferie».

Anonymkode: bac13...1af

Det blir jo bare komisk at hun nok en gang skal skylde på andre. Nei den må du lengre ut på landet med Therese -i god tro- Johaug

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Nå er de ikke der lengre, og har donert kr 15.000 til Røde Kors, så hvorfor lage storm i ett vannglass....

Anonymkode: 0907f...8a0

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg syns at det blir feil å legge skylden på henne når hun dro opp ditt i god tro, og for å hjelpe han - ikke for å ha en hytteferie. Videre så tar Lillehammer kommune deler av skylden da de sier at de har gjort en feil ved å innvilge søknaden om å få bo på hytten. 

Artikkelen sier jo dette (som jeg syns er godt skrevet): 

«Det er jeg som jobber som lege på Lillehammer, det er jeg som søkte om å få bo på hytten, det er jeg som ba henne komme opp for å hjelpe meg, og det var jeg som sa alt var på stell. Hun er selvfølgelig et oppegående menneske, i stand til å ta sine egne avgjørelser, og klar til å ta en eventuell straff, men denne saken handler om en helsearbeider og hans samboer, ikke en skistjerne på hytteferie».

Anonymkode: bac13...1af

Så samme sak som doping. Andre tar kulen for deg. 

Sikkelige mafioso taktikker....

Anonymkode: ea65e...af1

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nå er de ikke der lengre, og har donert kr 15.000 til Røde Kors, så hvorfor lage storm i ett vannglass....

Rart at hun skal tas i med silkehansker igjen. Hadde det vært en mindre populær kjendis, og atpåtil mann, så hadde det vært storm på åpent hav.

Pluss det hun sa:

2 minutter siden, cattleya said:

Det blir jo bare komisk at hun nok en gang skal skylde på andre. Nei den må du lengre ut på landet med Therese -i god tro- Johaug

Anonymkode: d3181...00e

• Liker 5
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det mulig å være så nedsnødd at man ikke vet hvilken kommune man har hytte i? Og hvordan er det mulig å være så nedsnødd som Lillehammer kommune å ikke se feilen?? 

Anonymkode: a5ff4...f29

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke synes dette høres troverdig ut på en flekk. Når man har kommet seg gjennom legestudiet kan man ikke være så fjern eller dum at man ikke vet hvilken kommune hytta man bor i ligger. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, CAPS LOCK skrev:

Hytteforbudet er symbolpolitikk. Det har gått prestisje i det

Definitivt.
Men det er jo en ypperlig anledning for bygdefolk å få utløp for sin motvilje mot byfolk, samt "vanlige" folk mot de angivelige "rikingene" som visstnok eier alle fritidseiendommer rundt om i landet.

Anonymkode: 76d66...069

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Snakker vi ikke egentlig om at hun er en ... Sviker? En ekte, ussel  hyttesviker! 

Hadde aldri trodd... i min levetid .. at jeg skulle oppleve Hyttesvik! .. Helt uten hytteskam!  

..... Hvor er Eidsvollsmennene? Hvor er Durek?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakker vi ikke egentlig om at hun er en ... Sviker? En ekte, ussel  hyttesviker! 

Hadde aldri trodd... i min levetid .. at jeg skulle oppleve Hyttesvik! .. Helt uten hytteskam!  

..... Hvor er Eidsvollsmennene? Hvor er Durek?

😀😀😀

Anonymkode: 76d66...069

AnonymBruker
Skrevet

Det overrasker meg ikke at de to klysene mener de bør forskjellsbehandles fra andre. Han er syk og trengte hjelp fra Johaug? Yeah right. Hvis han var syk og hjelpetrengende, er vel hytta det siste stedet han ville reist - corona eller ei. Dessuten fikk de beskjed om at de ikke hadde tillatelse - men Johaug reiste først ned da VG tok kontakt, og Hoff (eller hva han heter) nektet å innfinne seg etter avslaget. 

Arrogante tullinger.

Anonymkode: acda8...37a

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

15 000 kr for Johaug er vel som en 500-lapp for resten av oss. Den donasjonen er utelukkende gjort i markedsføringsøyemed. Håper noen anmelder dem.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

15 000 kr for Johaug er vel som en 500-lapp for resten av oss. Den donasjonen er utelukkende gjort i markedsføringsøyemed. Håper noen anmelder dem.

500? Prøv 50 😛

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han hadde jo ikke en legitim grunn, derfor har det blitt en sak. Og unnskyldningen er selvfølgelig bare oppdiktet, hun har vært der for å gå på ski.

Han er lege i lillehammer, bor da på hytta for å slippe og leie noe, han sendte søknad til lillehammer kommune som sa ja til at han kunne bo på hytta.

Men nå er hytta i ringsaker og ikke lillehammer,  uansett så har de vel ikke lov til å gjøre unntak og lillehammer kommume skriver jo selv at de pgså tok feil.

Dette handler ikke om at Johaug og doping. Gi slipp på det.

Anonymkode: 38387...4aa

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Han er lege i lillehammer, bor da på hytta for å slippe og leie noe, han sendte søknad til lillehammer kommune som sa ja til at han kunne bo på hytta.

Men nå er hytta i ringsaker og ikke lillehammer,  uansett så har de vel ikke lov til å gjøre unntak og lillehammer kommume skriver jo selv at de pgså tok feil.

Dette handler ikke om at Johaug og doping. Gi slipp på det.

Nettopp. Ikke legitimt.

Selvfølgelig handler det ikke om doping. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det overrasker meg ikke at de to klysene mener de bør forskjellsbehandles fra andre. Han er syk og trengte hjelp fra Johaug? Yeah right. Hvis han var syk og hjelpetrengende, er vel hytta det siste stedet han ville reist - corona eller ei. Dessuten fikk de beskjed om at de ikke hadde tillatelse - men Johaug reiste først ned da VG tok kontakt, og Hoff (eller hva han heter) nektet å innfinne seg etter avslaget. 

Arrogante tullinger.

Han jobber som lege på lillehammer, han er ikke på hytteferie for å gå på ski... Kan ikke folk lese den jævla artikkelen før de uttaler seg?

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, youcancallmejune skrev:

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke synes dette høres troverdig ut på en flekk. Når man har kommet seg gjennom legestudiet kan man ikke være så fjern eller dum at man ikke vet hvilken kommune hytta man bor i ligger. 

Veldig mange som tar feil der, inkl hyttefolkene. Sjusjøen ligger sånn til at det er litt ulogisk at den ligger i Ringsaker kommune, men Lillehammer kommune bør strengt tatt vite det, men er ikke overrasket i det hele tatt. 

Anonymkode: f0292...e6a

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir av og til så overrasket over at leger og høyt utdannede folk kan være så dumme. De har jo greid medisinstudiet. Må være rart å være sammen med noen som er så mye dummere enn deg også...

Anonymkode: 2df16...fe6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, youcancallmejune skrev:

Det sies jo at de med høyere utdanning generelt er mindre smarte, altså stokk dumme. Kjenner flere med "høy" utdanning, virker som utdanningen besto av å bli kvitt hjerneceller og iq.

Anonymkode: 909b0...890

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Ikke legitimt.

Selvfølgelig handler det ikke om doping. 

Hva mener du ikke er legitimt egentlig? At han jobber som lege? At han bor i hytta istedet for å leie seg et annet sted mens han jobber som lege på lillehammer? Eller at han trodde det var greit når lillehammer kommune sa det var greit?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Flott... Endelig en tråd der man kan rakke ned på ikke bare en lege og hans intelligens, men også en kjendis!

Lykkens dag på KG!

La oss ta med lillehammer kommune i samme slengen, som ikke fikk med seg at hytta var i en annen kommune!

La oss alle skåle litt for hvor lav intelligens alle som har høy utdanning har, og hvor mye bedre vi alle andre er.

Sånn... Kan vi snakke om noe annet nå..?

• Liker 8
  • Opprett ny...