AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #1 Skrevet 3. april 2020 God fredag folkens! Lurer litt på hva som er folks favorittdrikke her, når det kommer til alkoholholdige drinker? I kveld drikker jeg Bacardi Razz og Coca-Cola (ikke zero, for kveldens skyld), og den velkjente black russian (Kahlua og vodka). Hvis jeg skulle leve for alltid med kun en drink hadde det nok blitt førstnevnte, med Cpt. Morgan Spiced Gold, men er redd jeg har et noe snevert utvalg å velge i, da jeg ikke har smakt så aaalt for mye forskjellig (alkohol er dyrt, jeg pleier å kjøpe det som er bankers). Hva er din favoritt? Og hvis det er for eks. rom og cola, hva fortrekker du - hvilken rom, hvilken cola? Anonymkode: d32b4...22b
Inkognitogata Skrevet 3. april 2020 #2 Skrevet 3. april 2020 Whisky sour Piña colada Paloma Bellini Gløgg Irish coffee 1
Hmmmmmm Skrevet 3. april 2020 #3 Skrevet 3. april 2020 Pina Colada hvis den blir lagd skikkelig. Liker å lage den hjemme. San Fransisco. Liker drinker som inneholder sour mix. Vina Maipo er den beste rødvin drikken jeg vet om😍 1
Trish Skrevet 3. april 2020 #4 Skrevet 3. april 2020 Nå for tiden liker jeg godt scweppes lemon og ruschian med vodka. Ute etter å prøve flere enkle drinker så ser etter tips her😊 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #5 Skrevet 3. april 2020 GT😊 gjerne med rosa gin. Anonymkode: 8b4db...8fb 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #6 Skrevet 3. april 2020 Moscow Mule ❤️ Captain Morgan med cola ❤️ Anonymkode: 69f7f...978 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #7 Skrevet 3. april 2020 26 minutter siden, Trish said: Nå for tiden liker jeg godt scweppes lemon og ruschian med vodka. Ute etter å prøve flere enkle drinker så ser etter tips her😊 Jeg fikk "dilla" på en drink jeg kom over mens jeg var i Spania, "tinto de verano". Tror den er relativt kjent, men for meg hadde jeg ikke vært borti den før. Det er en god og lett sommerdrink bestående av rødvin og noe som ligner på Sprite (brusen), samt en dæsj med mørk rom og en lime ved siden av (mange oppskrifter, men dette er hva jeg synes er best). Anbefales! Anonymkode: d32b4...22b 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #8 Skrevet 3. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Moscow Mule ❤️ Captain Morgan med cola ❤️ Anonymkode: 69f7f...978 Hvilken Morgan liker du? Jeg drikker mest den vanlige "Spiced Gold", men det har også gått noen flasker med Captain Morgan Dark Rum opp igjennom. Den smaker MYE mer/sterkere, men jeg liker den godt likevel. Den er så og si svart! 😄 Anonymkode: d32b4...22b
ingriddå Skrevet 3. april 2020 #9 Skrevet 3. april 2020 Aperol spritz (spesielt om sommeren) GT og amaretto sour!! 1
Pupperulla Skrevet 3. april 2020 #10 Skrevet 3. april 2020 Mojitos 😍 min bror er en kløpper på den😁 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #11 Skrevet 3. april 2020 Av klassikerne går jeg for margarita. Amaretto sour og tokyo iced tea er også veldig gode. Men har noen "nye" drinker som jeg digger, blant annet sure føtter, eplekjekk og sure sivert. Anonymkode: 9d58c...b30 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #12 Skrevet 3. april 2020 Moscow mule, apperol spritz, rom&cola og mojito. Anonymkode: 7fd4a...ab2 1
Trish Skrevet 3. april 2020 #14 Skrevet 3. april 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk "dilla" på en drink jeg kom over mens jeg var i Spania, "tinto de verano". Tror den er relativt kjent, men for meg hadde jeg ikke vært borti den før. Det er en god og lett sommerdrink bestående av rødvin og noe som ligner på Sprite (brusen), samt en dæsj med mørk rom og en lime ved siden av (mange oppskrifter, men dette er hva jeg synes er best). Anbefales! Anonymkode: d32b4...22b Den må jeg prøve, hørtes enkel ut! 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #15 Skrevet 3. april 2020 11 minutter siden, Trish said: Den må jeg prøve, hørtes enkel ut! Ja, er veldig enkel å lage, anbefales veldig å gi det et forsøk hvis flasken med vin enten ikke blir drukket kvelden før, ev. hvis resten kan brukes en kvelding senere. Jeg har hørt det forklart som de fastboende sin "Sangria", noe forenklet, men likevel veldig godt! Anonymkode: d32b4...22b 1
Brunhilde Skrevet 3. april 2020 #16 Skrevet 3. april 2020 Jeg er egentlig ikke noe drinkmenneske, men en GT, gjerne med Bombay Sapphire, er en god sommerdrikk. Jeg har gjerne litt Rose's Lime oppi, syns det blir litt friskere da. Noen ganger drikker jeg Gin/Bitter Lemon, det er også friskt og godt. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #17 Skrevet 3. april 2020 Mojito og strawberry daiquiri 🍹😋 Anonymkode: 5f513...3e1 3
Prague Skrevet 3. april 2020 #18 Skrevet 3. april 2020 GT, Mojito, Japanese slipper, Cosmopolitan er drinker jeg gjerne bestiller ute. 1
Zenobia Skrevet 3. april 2020 #19 Skrevet 3. april 2020 Horse's neck Between the sheets Brandy sour som de serverer den på Kypros. Tror det er nasjonaldrinken deres. Ellers er en Martini aldri å forakte ... 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #20 Skrevet 3. april 2020 Mange tips her, så mange at det må spares noen til en annen dag, eller for lommebokas skyld - til en utlandsreise! Anonymkode: d32b4...22b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå