Gå til innhold

For engangsskyld ser jeg frem til 17. mai

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en gangskyld, ser jeg som de siste årene har feiret 17 mai med å være inne foran tv-skjermen frem til årets 17. mai feiring.

Anonymkode: a8e88...2ad

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hvem er det som tvinger deg ut andre år? Vi er hjemme med god samvittighet hvert år, orker ikke styret med folkemengder. 

Anonymkode: 25e90...e13

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

^ Dette

Anonymkode: 6cd67...925

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en gangskyld, ser jeg som de siste årene har feiret 17 mai med å være inne foran tv-skjermen frem til årets 17. mai feiring.

Så igrunn same procedure as every year? Hva blir forskjellen for deg da? 😂 

Anonymkode: e5cc6...9f8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva blir forskjellen hvis du alltid sitter hjemme? 

Anonymkode: 42ef8...70e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hva er det du gleder deg til i år, da?

Anonymkode: 4a53f...810

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det blir ikke engang 17.-mai feiring på tv, fordi ingen feirer - eller kanskje de sender reprise fra i fjor?

Anonymkode: 69647...3e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo litt smålig å glede seg til en dag man ikke pleier å feire fordi andre nå ikke får muligheten til å feire den.  Selv holder jeg meg inne, eller går på tur i marka 17. mai, og går omveier for å unngå folkesamlinger og korpsmusikk. Jeg synes likevel det er trasig at de som er glade i feiringa ikke skal få den (i alle fall den vanlige varianten) i år. 

Anonymkode: 7f62d...0c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke har jeg barn, og ikke har jeg interesse av å dra til Oslo for å drikke champis hele dagen, så jeg der fram til at alle må gjøre det samme som meg: holde deg inne. 

Anonymkode: aa81f...384

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Så hva er det du gleder deg til i år, da?

Anonymkode: 4a53f...810

Til å føle meg mindre på utsiden. Sitter vanligvis å feirer med meg selv med 17. mai sendingen på tv.

2 hours ago, AnonymBruker said:

Det blir ikke engang 17.-mai feiring på tv, fordi ingen feirer - eller kanskje de sender reprise fra i fjor?

Anonymkode: 69647...3e6

Det blir vel direktesending fra kongefamilien.

• Opprett ny...