AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #1 Skrevet 3. april 2020 Jeg har fått blødningsforstyrrelser som er et tegn på begynnende overgangsalder. Jeg tåler veldig dårlig hormoner så hormontilskudd /hormonspiral fungerer ikke for meg dessverre. Jeg tenkte jeg skulle begynne å ta soya eller rødkløver o. l for å prøve å stabilisere hormonbalansen. Det er mange typer å velge i mellom, men jeg vet ikke hva som passer best. Jeg har blødningsforstyrrelser, ingen hetetokter eller tørre slimhinner men kanskje litt dårlig sexlyst og dårlig humør. Anonymkode: 9aef9...2d4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #2 Skrevet 6. april 2020 Hva slags blødningsforstyrrelser har du? Anonymkode: 7f309...521
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #3 Skrevet 6. april 2020 Jeg fikk mensen for tre og en halv uke siden og har enda ikke stoppet å blø. Var til gynekolog som mente jeg hadde fått blødningsforstyrrelser som er vanlig å få i begynnelsen av overgangsalder. Han mente jeg burde sette opp hormonspiral eller gå på en Provera(progesteron) kur i 10 dager, men i og med at jeg ikke tåler kunstige hormoner så tenker jeg kanskje kosttilskudd med fytoøstrogener(soya) kan hjelpe meg... Anonymkode: 9aef9...2d4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #4 Skrevet 15. april 2020 Prøvd MenoCare? Anonymkode: 64971...755
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå