Paprikken Skrevet 17. juni 2005 #1 Skrevet 17. juni 2005 Har hatt soppinfeksjon som jeg mener er kurert. Det klødde noe helt sinnsykt, og det var en befrielse å få tak i Canesten. Har nå brukt både krem og stikkpiller. Men problemet nå er at jeg har fått vonde sår langs med kjønnsleppene, litt ved klitten og på leppene. Trodde først det var herpes og ble en smule bekymret, men etter å ha lest om det på nettet slo jeg i grunnen fra meg den tanken... Det er ikke sår med blemmer og puss, er liksom bare det øverste hudlaget som er borte. Klødd vekk?? I såfall det er innmari vondt! Svir noe grusomt! Både når jeg går på do og når buksen blir stram i skrittet, sånn som når jeg sitter. Er det noe jeg kan gjøre for at det skal gro fortere? Eller få vekk smertene p en slags måte?
Gjest Hallo Skrevet 17. juni 2005 #2 Skrevet 17. juni 2005 Embla-krem. Er ikke sikker på om det er reseptbelagt. Spør på apoteket.
Gjest sårgjest Skrevet 18. juni 2005 #5 Skrevet 18. juni 2005 bland aloevera med noen dråper lavendel. tynn den ev ut med olje om den blir sterk (den vil svi litt, men det vil alt gjøre på sår!) smør dette på så ofte du kan feks hver gang du er på do. da forsvinner det fort!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå