AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #1 Skrevet 3. april 2020 Jeg tar vel ikke feil om jeg tror at halve KG bifaller dette? "Philippines president gives authorities okay to shoot those violating coronavirus lockdown orders In a televised address on Wednesday, Duterte emphasized the importance of respecting the quarantine guidelines as authorities work to slow the virus, which has infected nearly 1 million people worldwide, according to Reuters. The volatile leader added he’s granted the military and local authorities permission to shoot those resisting the new measures and abusing medical officials." https://www.nydailynews.com/coronavirus/ny-coronavirus-philippines-president-shoot-violators-lockdown-orders-20200402-6svpclrdz5eptkksuyecvjepp4-story.html?fbclid=IwAR00I9XlgqU3DLAwVTlWToulriDyTwWiDAwBeqYyqJYaoQJI0I8Ofm7TiKA Anonymkode: 64dd2...add
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #2 Skrevet 3. april 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tar vel ikke feil om jeg tror at halve KG bifaller dette? "Philippines president gives authorities okay to shoot those violating coronavirus lockdown orders In a televised address on Wednesday, Duterte emphasized the importance of respecting the quarantine guidelines as authorities work to slow the virus, which has infected nearly 1 million people worldwide, according to Reuters. The volatile leader added he’s granted the military and local authorities permission to shoot those resisting the new measures and abusing medical officials." https://www.nydailynews.com/coronavirus/ny-coronavirus-philippines-president-shoot-violators-lockdown-orders-20200402-6svpclrdz5eptkksuyecvjepp4-story.html?fbclid=IwAR00I9XlgqU3DLAwVTlWToulriDyTwWiDAwBeqYyqJYaoQJI0I8Ofm7TiKA Anonymkode: 64dd2...add Det er på engelsk og har lenke til kilde. ... Hallo! ..Tre fjerdedeler av KG kommer ikke til å lese så da kommer ikke halve KG til å bifalle. Du må oversette, forenkle og overdrive! Grunnleggende informasjonsmanipulering. Dette må du lære deg å beherske ellers kommer du ingen veil på KG Anonymkode: aa280...4b2 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #3 Skrevet 3. april 2020 Jo du tar feil hvis du tror noen som helst på KG eller i Norge syns det er greit å skyte korona mistenkte. Har du så vanskelig for å se nyanser? Anonymkode: 21af3...a76
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #4 Skrevet 3. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo du tar feil hvis du tror noen som helst på KG eller i Norge syns det er greit å skyte korona mistenkte. Har du så vanskelig for å se nyanser? Anonymkode: 21af3...a76 Jeg tror ikke jeg tar feil her nei. Anonymkode: 64dd2...add
Anbefalte innlegg