Gjest Devana i.i. Skrevet 17. juni 2005 #1 Skrevet 17. juni 2005 Vel, da har de to kattungene ankommet. En gutt og ei jente Gutten har vi bestemt oss for å kalle Dennis for han er en liten rampeunge...he he... Men hva med den søte sjenerte jenta med høydeskrekk? Noen som har noen forslag til hjelp? Trenger litt inspirasjon.
Snuppelure Skrevet 17. juni 2005 #2 Skrevet 17. juni 2005 Jeg kaller nabokatten for Surredyret :-) Vet ikke hva han egeentlig heter... passer kanskje ikke på en søt liten forsiktig jentepus... ;-)
Sniglå Skrevet 18. juni 2005 #5 Skrevet 18. juni 2005 embla og lucifer evt embla og tamlin Skjønner ikke hvorfor så mange kaller kattene sine for det?! Det er jo ikke akkurat et positivt ladet navn, da... :-? Men ang navn, det finnes mange sider på nettet der det er listet opp kattenavn...(Men rekker ikke å finne eksempel på det akkurat nuh.. )
Cherie Skrevet 18. juni 2005 #6 Skrevet 18. juni 2005 Skjønner ikke hvorfor så mange kaller kattene sine for det?! Det er jo ikke akkurat et positivt ladet navn, da... :-? Jeg synes det er et fint navn .. og har man i tillegg lest isfolket så trenger ikke lucifer å være bare dumt. I tillegg har katter noe til felles med lucifer.... de nekter også å bøye seg for mennesket..... så jeg synes faktisk at navnet er genialt til en katt ...
-Fisken- Skrevet 18. juni 2005 #7 Skrevet 18. juni 2005 Maia, Pia, Mina, Millie, Pernille er fine kattenavn synes jeg.
Milly:) Skrevet 18. juni 2005 #8 Skrevet 18. juni 2005 Hvis du skal ha et "menneskenavn" til katten (slik som du har på den andre kattungen) er det jo bare å finne en navnebok og lete ivei Michelle, Emma, Hannah, Selina, Milly
Gjest aloha Skrevet 18. juni 2005 #9 Skrevet 18. juni 2005 Vel, da har de to kattungene ankommet. En gutt og ei jente Gutten har vi bestemt oss for å kalle Dennis for han er en liten rampeunge...he he... Men hva med den søte sjenerte jenta med høydeskrekk? Noen som har noen forslag til hjelp? Trenger litt inspirasjon. Mette-Marit
Gjest aloha Skrevet 18. juni 2005 #10 Skrevet 18. juni 2005 Nei beklager, det var visst flyskrekk kronprinsessen hadde ja
Sniglå Skrevet 18. juni 2005 #11 Skrevet 18. juni 2005 Jeg synes det er et fint navn .. og har man i tillegg lest isfolket så trenger ikke lucifer å være bare dumt. I tillegg har katter noe til felles med lucifer.... de nekter også å bøye seg for mennesket..... så jeg synes faktisk at navnet er genialt til en katt ... Ja, kanskje. Men jeg synes bare det er litt volsomt å kalle katten for djevelen sjøl... Selv om de kan være litt rampete av og til
Cherie Skrevet 18. juni 2005 #12 Skrevet 18. juni 2005 det at lucifer er djelvelen finner man vel strengt talt ikke belegg for i bibelen.. mener å huske at det ble bestemt på et kirkemøte en gang i verden... Men synes det er et GNEIALt navn liker det ...
Sniglå Skrevet 18. juni 2005 #13 Skrevet 18. juni 2005 Så detaljert vet jeg faktsik ikke, men det er ikke til å legge under en stol at mange forbinder det navnet med djevelen. Ikke sååå kult at noen tenker at du står på verandaen og roper på djevelen en sen nattestime... Men, skal ikke spore helt av i tråden Lister over forslag til kattenavn: Her Her Og her
Gjest Devana i.i. Skrevet 19. juni 2005 #15 Skrevet 19. juni 2005 Takk for masse fine forslag Men da ble det altså Dennis (som allerede ble bestemt første dagen), også Missi. Snakket med lillebroren min på 5 år på tlf igår, og han syntes Missi passet siden katten til postman Pat heter det (tror jeg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå