AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #21 Skrevet 4. april 2020 jeg har noen flasker vaniljeekstrkt stående i skapet, som jeg aldri får brukt, fordi jeg er så usikker på doseringen. Noen som vet hvordan jeg "oversetter" mengde fra vaniljesukker til vaniljeekstrakt i en oppskrift? Anonymkode: 10f28...2e2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #22 Skrevet 4. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg har noen flasker vaniljeekstrkt stående i skapet, som jeg aldri får brukt, fordi jeg er så usikker på doseringen. Noen som vet hvordan jeg "oversetter" mengde fra vaniljesukker til vaniljeekstrakt i en oppskrift? Anonymkode: 10f28...2e2 Det er vanlig å regne 1 teskje vaniljeekstrakt = 2 teskjeer vaniljesukker. Anonymkode: c1c24...fca
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #23 Skrevet 20 timer siden Hmmmmmm skrev (På 3.4.2020 den 17.45): Jobben ligger i å vente på at vodkaen blir brun. Men jo flere vaniljestenger du bruker jo bedre. Så ta vare på stengene du har skrapt frøene av. Ellers fins det ikke jobb. Bare åpne en liten vodka flaske, stapp så stenger inne. Ferdig! Gammel tråd men aktuelt emne, håper du enda er her. Er det bare å kjøpe en halvflaske på polet, stappe noen stenger nedi og la stå? Må ikke forsegle den på glass eller noe? Anonymkode: 46a05...f95
Hmmmmmm Skrevet 14 timer siden #24 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Gammel tråd men aktuelt emne, håper du enda er her. Er det bare å kjøpe en halvflaske på polet, stappe noen stenger nedi og la stå? Må ikke forsegle den på glass eller noe? Anonymkode: 46a05...f95 Hei. Stemmer. Må ikke forsegles. Den kan brukes etter ca 3 mnd, men best etter 6 mnd. Jeg har min i kjøleskapet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå