AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #1 Skrevet 3. april 2020 Tenker da IKKE på kjærkighetsrelasjoner. Om noen har hjulpet deg veldig mye, og du har delt mange dype tanker med vedkommende - er det OK å si at man er blutt glad i vedkommende? Anonymkode: f1a02...5a8
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #2 Skrevet 3. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker da IKKE på kjærkighetsrelasjoner. Om noen har hjulpet deg veldig mye, og du har delt mange dype tanker med vedkommende - er det OK å si at man er blutt glad i vedkommende? Anonymkode: f1a02...5a8 Ja det syns jeg Anonymkode: dc458...8e1 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #3 Skrevet 3. april 2020 Ikke nødvendigvis, selv om mange mener at terskelen skal være lav. Opplever bare å høre noen si det i visse aldersgrupper og innad i familie. Aldri til venner. Da i såfall med en sånn "love u" sleng kommentar. Spør hvordan du sier det.. -Ser vedkommende inn i øynene og sier rolig "Jeg er glad i deg vet du det" -Slenger ut en ufarlig gøyal kommentar "Kjenner jeg tør å si at jeg er glad i deg når du gjør så mye for meg" -Tårevåt ser ned i gulvet og sier "jeg er så fryktelig glad i alt du har gjort for meg" -"Glad i dag!" -Tar tar i hånden til vedkommende, smiler litt rart og sier "Er det lov å si at jeg er glad i deg nå?" Anonymkode: 48e65...a91
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #4 Skrevet 3. april 2020 Ja, "tusen takk for alt du har gjort for meg i det siste, glad i deg." Anonymkode: d7bd2...e3e
Sjokoladefruen Skrevet 3. april 2020 #5 Skrevet 3. april 2020 Nja, spørs hvem personen er. Bruker å si "digger deg" eller "du er kul" istedenfor.
SoWhat? Skrevet 3. april 2020 #7 Skrevet 3. april 2020 Ja, det er vel helt greit det vel?? Har sagt det til flere jeg.. Og det faller meg lett når jeg føler det. "Jeg er veldig glad i deg" sier jeg som regel, og det har aldri blitt noe rart ut av det. Er bare å si det. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #8 Skrevet 3. april 2020 Norge i et nøtteskall. Er man glad i noen, så kan man si det rett ut: Jeg er glad i deg som venn, kollega, whatever. Jeg blir oppriktig glad hvis noen sier de er glad i meg, at jeg er et flott menneske, bryr meg om andre osv. Anonymkode: b358c...171 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #9 Skrevet 3. april 2020 Det kan du si den dagen du har fått deg en hund. Bare vent til da Anonymkode: b282f...85a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå