Gå til innhold

Fikk mensen under sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og det kjennes helt krise ut. 
Det har aldri skjedd meg før, jeg går på p-piller (microgynon), hadde hoppet over mensen sist gang, og det pleier alltid å fungere, jeg var nå på slutten av brett nummer to, har tatt pillen hver eneste dag. Men likevel fikk jeg altså mensen under sex. Dette er et helt nytt forhold, det var tydelig at han syntes det var ekkelt, selv om han sa at det gikk fint og at det var helt naturlig. Følte meg bare skikkelig ekkel, og er redd for at han synes jeg er ekkel nå. Gutter kan jo ha et litt annet forhold til mensen enn oss jenter. Jeg beklaget meg og sa at hadde jeg visst at jeg skulle ha mensen så hadde jeg sagt i fra, hadde aldri regnet med å begynne å blø under sex. 
Det rare er at det kom en del blod akkurat da under sexen, men nå etterpå er det så å si ingenting. Så hvorfor måtte det komme så mye AKKURAT under sexen??? :(

Anonymkode: e165e...24c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mensen er ikke ekkelt, slapp helt av :) Ekte viking har blod på sverdet kan du si til han ;)

Anonymkode: aa4a3...be1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt vanlig og skjer av og til. Er du veldig ung? Dette er noe man lærer er helt vanlig og ikke ekkelt ettersom man har mer sex og utvikler et mer naturlig forhold til kropp. 

Anonymkode: 9da59...982

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...