AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #1 Skrevet 3. april 2020 Hei. Jeg føler jeg begynner å bli litt «sprø» til tider. Tenker på alternative ting og blir oppslukt i alt det åndelige. Tenker BARE på spøkelser, gud, tidligere liv og undres hele dagen. Kan til og med tro jeg snakker telepatisk med folk. Er jeg i jobb er ikke dette ett problem. Nå blir jeg sittende å gruble og tenke hele tiden. Må alltid ha noe å tenke eller fundere på. Jeg må alltid ha noe å holde på med konstant. Klarer ikke å se på tv eller slappe av uten å tenke. Jeg har Asberger og tenker på ting 24/7. Nå tror jeg jeg holder på å bli «sprø» av det alternative 😕 Anonymkode: 2049a...f57 2
Gjest Katerinaa1998 Skrevet 3. april 2020 #2 Skrevet 3. april 2020 (endret) Du trenger ikke kontorjobb eller "jobb jobb" for å føle deg aktiv, alt som er arbeid skal fungere fint. Du kan rydde i hagen, lage et eller annet, hva som helst liksom Endret 3. april 2020 av Katerinaa1998
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #3 Skrevet 3. april 2020 3 minutter siden, Katerinaa1998 skrev: Du trenger ikke kontorjobb eller "jobb jobb" for å føle deg aktiv, alt som er arbeid skal fungere fint. Du kan rydde i hagen, lage et eller annet, hva som helst liksom Ja nå har jeg sittet på kg hele dagen. Skal prøve å finne andre ting å gjøre. Anonymkode: 2049a...f57
punkyB Skrevet 3. april 2020 #4 Skrevet 3. april 2020 Jeg er glad jeg har jobb jeg kan gjøre hjemme og har faktisk hatt så mye å gjøre at tiden har gått fort. Sikkert mange gode tips å hente andre steder men kontakt venner (digitalt)- finn nettaktiviteter du kan være med på - lag litt god mat og ikke minst kom deg ut på tur , kanskje tom. benytte muligheten som nevnt over til å gjøre fornuftige ting i heimen (eller utenfor). Jeg tenker at om man ikke jobber så bør man kanskje lage seg en timeplan for det Så bør man kanskje unngå å være steder hvor du får for mye coronainntrykk. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #5 Skrevet 3. april 2020 Ja det har vi merket i denne avdelingen av forumet for å si det sånn.... Anonymkode: 83e46...de6 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #6 Skrevet 3. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja det har vi merket i denne avdelingen av forumet for å si det sånn.... Anonymkode: 83e46...de6 Er det ikke lov å spørre om det man lurer på innpå her? Det er jo forskjellige spørsmål. Anonymkode: 2049a...f57 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #7 Skrevet 3. april 2020 1 hour ago, Katerinaa1998 said: Du trenger ikke kontorjobb eller "jobb jobb" for å føle deg aktiv, alt som er arbeid skal fungere fint. Du kan rydde i hagen, lage et eller annet, hva som helst liksom En dag er det å "rydde i hagen" ikke noe mer å gjøre med det fordi alt er ryddig. Anonymkode: b3def...229
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #8 Skrevet 3. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke lov å spørre om det man lurer på innpå her? Det er jo forskjellige spørsmål. Anonymkode: 2049a...f57 Hva med ett spørsmål til dagen istedenfor 10? Anonymkode: 83e46...de6 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #9 Skrevet 3. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva med ett spørsmål til dagen istedenfor 10? Anonymkode: 83e46...de6 Hvis jeg lurer på hvem Michael og Zatan er så må jeg vel få lov å spørre om det. Sikkert flere her som vil diskutere/ lurer på hvem de er.😘 Anonymkode: 2049a...f57 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #10 Skrevet 3. april 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke lov å spørre om det man lurer på innpå her? Det er jo forskjellige spørsmål. Anonymkode: 2049a...f57 Forumet spammes ned av med tråder med samme emne, se på alle telepati trådene og de andre trådene som sikkert er opprettet av samme bruker den siste tiden. Anonymkode: c1eb8...02c 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #11 Skrevet 3. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Forumet spammes ned av med tråder med samme emne, se på alle telepati trådene og de andre trådene som sikkert er opprettet av samme bruker den siste tiden. Anonymkode: c1eb8...02c 😕 Anonymkode: 2049a...f57
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #12 Skrevet 3. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: En dag er det å "rydde i hagen" ikke noe mer å gjøre med det fordi alt er ryddig. Anonymkode: b3def...229 Ikke i vår hage. Vi ønsker å planere ut deler av plenen, ønsker kjøkkenhage, må luke og klippe bort uønsket vekst (spesielt lønna sprer seg over alt), vurderer frukttrær på en annen del av plenen, skal bli ferdig med plattingen, må male et gjerde, bør renske opp i grusen på vei opp til trampolina, skal mure opp til et lokk over septiktanken, holder på å mure opp til boblebad, bil gjøre klart for å sette poteter, skal planere ut grus i oppkjørselen, skal legge på plass noen heller som vi tok bort, skal kjøre på et par lass til med jord på nedsiden av denne nye plassen med grus og etterhvert plante plen der, skal lage nye benker til et bord vi lagde i fjor, ønsker et bedre sted til grillen, osv... Vet ikke om vi klarer alt dette i år, men vi skal ha temmelig lang hjemmetid om vi skulle gå tom for ting i hagen. Vi har i tillegg arbeid på bygg og i skogen som skulle vært gjort. Det har ikke alle, men om man har hage er det mange prosjekter man kan sette i gang med. Min mor har ikke mange kvadratmeter hage, men bygger og planter og har mye å gjøre. Anonymkode: e5fe7...8c4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå