Anonymjente97 Skrevet 3. april 2020 #1 Skrevet 3. april 2020 Hei, jeg ønsker å finne meg en ny arbeidsplass.... men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem, for jeg jobber nå i en barnehage men jeg følger ikke at jeg trives med arbeidsmiljøet og plassen, så jeg ønsker å søke meg plass på ny barnehage.... jeg har utdannelse innen Barne og Ungdomsarbeider faget. Men hva om sjefen blir kontaktet av de jeg ringe og finner det ut? Hvordan kan jeg søke til de andre barnehagene uten at sjefen skal få vite det?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #2 Skrevet 3. april 2020 2 hours ago, Anonymjente97 said: Hei, jeg ønsker å finne meg en ny arbeidsplass.... men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem, for jeg jobber nå i en barnehage men jeg følger ikke at jeg trives med arbeidsmiljøet og plassen, så jeg ønsker å søke meg plass på ny barnehage.... jeg har utdannelse innen Barne og Ungdomsarbeider faget. Men hva om sjefen blir kontaktet av de jeg ringe og finner det ut? Hvordan kan jeg søke til de andre barnehagene uten at sjefen skal få vite det? Med mindre du gir kontakt info til de som du søker hos, så kan jeg ikke se for meg at de vil kontakte din nåværende sjef. De vil heller ikke reagere hvis du ikke oppgir nåværende sjef som referanse. Eneste jeg risiko jeg kan tenke meg er hvis de du søker hos kjenner til sjefen din og finner på å ringehan/henne for å få hennes synspunkt. Jeg har faktisk aldri opplevd noe sånt. Anonymkode: 4c6d0...658
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå