Hurrahei Skrevet 3. april 2020 #1 Skrevet 3. april 2020 for å bli smittet... Er to voksne og to ungd i samme hus. Ingen har vært på jobb el skole siden den fredagen alle endringene skjedde. Ingen besøk, men har måtte ta et par turer på dagligvaren. Bruker hansker i butikken, samt alle forholdsregler. Går korte turer i nabolaget med hunden. Jeg begynner å bli redd nå. Kjenner på en rastløshet av redsel. Ligger stort sett i sengen store deler av dagen. Må skjerme meg selv fra nyhetene. Vi ligger på hvert vårt soverom, jeg har litt pollenallergi og er tett i ene nesebore hver natt. Alltid tett i høyre nesebor... da snorker jeg jo. Er redd hele forholdet ryker... vi sitter i hver vår ende i stuen. Han på TV og jeg på nettbrett. Ungdommene holder seg oppe på hybelen, de har vært på butikken de også. Jeg har laget litt felles middager, så da møtes vi alle 4. Vurdere å slutte på AD Remeron, det gir meg ingen hjelp. Får ikke snakket m psykiater før etter påske tror jeg, da om han ringer meg vel å merke. Hadde følt meg tryggere på en hytte i skogen. Langt fra folk og butikker. Mannen var både på polet og dagligvaren i går, samt på fjellet m hunden! Han traff veldig mange mennesker! Tror dere vi kommer til å bli smittet? Jeg er så redd hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #2 Skrevet 3. april 2020 Jeg har heller ikke vært på jobb eller skole. Faktisk ikke vært på skole siden 2017. Og jobb har jeg aldri hatt. Anonymkode: cd583...788
teknosilje Skrevet 3. april 2020 #3 Skrevet 3. april 2020 Du trenger å snakke med noen... Søk hjelp snarest! 3
Hurrahei Skrevet 3. april 2020 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2020 1 time siden, teknosilje skrev: Du trenger å snakke med noen... Søk hjelp snarest! Det er jo ingen å snakke med...
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #5 Skrevet 3. april 2020 Akkurat nå, Hurrahei skrev: Det er jo ingen å snakke med... Du bør av smittehensyn unngå å snakke med andre mennesker, annet enn via telefon eller Internett. Dette burde derfor ikke være et problem. Anonymkode: d71d1...bae 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #6 Skrevet 3. april 2020 1 hour ago, Hurrahei said: for å bli smittet... Er to voksne og to ungd i samme hus. Ingen har vært på jobb el skole siden den fredagen alle endringene skjedde. Ingen besøk, men har måtte ta et par turer på dagligvaren. Bruker hansker i butikken, samt alle forholdsregler. Går korte turer i nabolaget med hunden. Jeg begynner å bli redd nå. Kjenner på en rastløshet av redsel. Ligger stort sett i sengen store deler av dagen. Må skjerme meg selv fra nyhetene. Vi ligger på hvert vårt soverom, jeg har litt pollenallergi og er tett i ene nesebore hver natt. Alltid tett i høyre nesebor... da snorker jeg jo. Er redd hele forholdet ryker... vi sitter i hver vår ende i stuen. Han på TV og jeg på nettbrett. Ungdommene holder seg oppe på hybelen, de har vært på butikken de også. Jeg har laget litt felles middager, så da møtes vi alle 4. Vurdere å slutte på AD Remeron, det gir meg ingen hjelp. Får ikke snakket m psykiater før etter påske tror jeg, da om han ringer meg vel å merke. Hadde følt meg tryggere på en hytte i skogen. Langt fra folk og butikker. Mannen var både på polet og dagligvaren i går, samt på fjellet m hunden! Han traff veldig mange mennesker! Tror dere vi kommer til å bli smittet? Jeg er så redd hele tiden. Hva er du redd for egentlig, å bli syk av corona? Har du aldri vært syk, kraftig forkjølelse, influensa, lungebetennelse, eller fått cellegift? Blir du smittet så blir du smittet. Går sikkert helt fint med d3 også, det gjør det med 95 % nemlig. Anonymkode: a5fb3...26e 1
Anbefalte innlegg