AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #1 Skrevet 3. april 2020 Hallo Jeg skulle egentlig hatt mensen om onsdagen, tok en test midt på dagen som var negativ. Jeg har ømme bryster, skikkelig vondt i hodet, munnsår, ingen menssmerter, og i går kom det litt rosa utflod på papiret, men borte siden. Mener jeg hadde eggløsningen den dagen det var slim og diverse.. Jeg har så vondt i hodet at jeg ikke orker å dra til butikken. Kommer til å teste så snart jeg har orket å dra til butikk.. Hva betyr dette her? Var dette Pms fra helvete hos deg eller graviditetssymptom? Anonymkode: fd69f...d93
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #2 Skrevet 3. april 2020 Det kan ingen her vite. Ta en test. Anonymkode: 80197...ccc 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #3 Skrevet 3. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det kan ingen her vite. Ta en test. Anonymkode: 80197...ccc Vet at ingen her har ei spåkule eller vet hvordan det står til i min livmor akkurat for øyeblikket, les siste spørsmål hos meg så ser du at jeg spør etter andres erfaringer Anonymkode: fd69f...d93
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #4 Skrevet 3. april 2020 Just now, AnonymBruker said: Vet at ingen her har ei spåkule eller vet hvordan det står til i min livmor akkurat for øyeblikket, les siste spørsmål hos meg så ser du at jeg spør etter andres erfaringer Anonymkode: fd69f...d93 Alle vet at man kan få varierende symptomer. Kom deg til butikken og kjøp en test. Ikke lag slike latterlige tråder. Bli voksen. Skjerp deg. Anonymkode: 80197...ccc
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #5 Skrevet 3. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alle vet at man kan få varierende symptomer. Kom deg til butikken og kjøp en test. Ikke lag slike latterlige tråder. Bli voksen. Skjerp deg. Anonymkode: 80197...ccc Ta deg en tur ut i sola ditt troll 😂❤️ man blir gretten av å sitte så lenge inne vettu. Anonymkode: fd69f...d93
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #6 Skrevet 3. april 2020 Jeg merket ikke så mye til graviditeten før kvalmen kom i uke 6.. Bortsett fra festeblødning Men dette kan variere veldig! Anonymkode: f215f...bf3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #7 Skrevet 3. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg merket ikke så mye til graviditeten før kvalmen kom i uke 6.. Bortsett fra festeblødning Men dette kan variere veldig! Anonymkode: f215f...bf3 Det varierer ja, hadde ingenting symptomer ved første graviditet heller sjøl Anonymkode: fd69f...d93
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #8 Skrevet 3. april 2020 Jeg vet hvertfall med meg selv at jeg har aldri hatt så lite symptomer på graviditet som de to gangene jeg var gravid 😉 Anonymkode: 0aba2...439 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #9 Skrevet 3. april 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet hvertfall med meg selv at jeg har aldri hatt så lite symptomer på graviditet som de to gangene jeg var gravid 😉 Anonymkode: 0aba2...439 Det virker slik, hadde ingen symptomer selv og jeg var blid som ei lerke da imotsetning til vanlig Pms. Har vært ganske grei nå også, men tror det bare er forsinket pga stress vanskelig tid vi er i! Anonymkode: fd69f...d93
Ava Mae Skrevet 3. april 2020 #10 Skrevet 3. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det virker slik, hadde ingen symptomer selv og jeg var blid som ei lerke da imotsetning til vanlig Pms. Har vært ganske grei nå også, men tror det bare er forsinket pga stress vanskelig tid vi er i! Anonymkode: fd69f...d93 Det er en vanskelig tid vi lever i, eggløsningen min er helt på bærtur om dagen. Den pleier å være som en klokke med helt tydelige symptomer hver gang og det er mye som skal til for å rikke syklusen min. Nå tror jeg kanskje at den var i forrige uke men det stemmer ikke helt med tidspunkt eller symptomer så i går ble det smekk på lanken til mannen når han kom og la seg 😁
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #11 Skrevet 3. april 2020 Siden testen var negativ, er det nok pms Anonymkode: a733c...6b0
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #12 Skrevet 3. april 2020 1 minutt siden, Ava Mae skrev: Det er en vanskelig tid vi lever i, eggløsningen min er helt på bærtur om dagen. Den pleier å være som en klokke med helt tydelige symptomer hver gang og det er mye som skal til for å rikke syklusen min. Nå tror jeg kanskje at den var i forrige uke men det stemmer ikke helt med tidspunkt eller symptomer så i går ble det smekk på lanken til mannen når han kom og la seg 😁 Merkelig det der, og særlig når man prøver så blir man ekstra obs på ting med kroppen. 😊 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Siden testen var negativ, er det nok pms Anonymkode: a733c...6b0 Er nok det Anonymkode: fd69f...d93
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #13 Skrevet 3. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Alle vet at man kan få varierende symptomer. Kom deg til butikken og kjøp en test. Ikke lag slike latterlige tråder. Bli voksen. Skjerp deg. Anonymkode: 80197...ccc Hva gjør idioter som deg på et prøverforum? Er helt tydelig at du ikke er prøver iallfall! Anonymkode: ee12e...836 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå