AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #1 Skrevet 3. april 2020 Det sies at man skal kjøpe jeansen trang, fordi den utvider seg. Men hvordan trang skal den være? Jeg har hentet Lee bukse som jeg bestillte på nett. Jeg får den på meg, men den er ganske trang. Det hadde feks vært vanskelig å klatre opp med mur eller ta karatespark. Den presser litt på magen slik at magen tyter litt ut🤣Jeg er normalvektig og har vanlig mage. Skal den være litt trang? Hvordan kan jeg vite at denne var riktig størrelse? Anonymkode: c168d...3b7
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #2 Skrevet 3. april 2020 Med mindre det er stretch stoff i livet så vil den ikke vide seg ut i livet. I bena vider vanlige jeans seg ut ca 0,5 cm, og jeans med stretch ca 1cm. Buksa du beskriver høres altfor liten ut for deg i livet, og kanskje en størrelse for liten ut i bena. Nye bukser skal være komfortable i livet og bena, om enn bittelitt "for" stramme i låra. Anonymkode: 240eb...29d
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #3 Skrevet 3. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Med mindre det er stretch stoff i livet så vil den ikke vide seg ut i livet. I bena vider vanlige jeans seg ut ca 0,5 cm, og jeans med stretch ca 1cm. Buksa du beskriver høres altfor liten ut for deg i livet, og kanskje en størrelse for liten ut i bena. Nye bukser skal være komfortable i livet og bena, om enn bittelitt "for" stramme i låra. Anonymkode: 240eb...29d Redigert: det er altså ikke mye vanlige jeans vider seg ut etter bruk! Jeg kjøper alltid bukser som føles true to size og tenker ikke på at jeg må kjøpe en størrelse trangere, med mindre det er stretch bukser Anonymkode: 240eb...29d
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #4 Skrevet 3. april 2020 Jeans vider seg ut, men de krymper jo også etter vask. Så de vier seg ut nå mens du bruker de over noen dager, og krymper ved vask. Min freie er at jeg kjøper jeans som passer og kun bruker de 1 dag før jeg vasker de igjen. Da får jeg en bukse som sitter bra hele tiden. Og jupp, har ti år gamle jeans, så jeg sliter de ikke ut. ( til alle som mener man aldri skal vaske jeans, og er ts en av de, ja så vil buksa føles stor nok ut etter 1 dags bruk) Anonymkode: f21b2...518
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #5 Skrevet 3. april 2020 TS her. Jeg føler den allerede har utvidet seg litt. Syns det var fint at den var så stram. Har alltid kjøpt for store som passer med en gang men som blir løs og stygg etterhvert. Jeg tenker å beholde denne. At magen tyter litt ut på toppen gjør ikke noe, det er bare huden min og jeg skal jo ha topp på meg. Regner med at den utvider seg enda mer iløpet av dagen også. Har denne i størrelse 26. Den gammle Lee hadde jeg i størelse 27, men den er for løs. Bruker den kun på kalde dager med en tynn ullbukse under. Men kan hende det er mer stretch i den gammle på str 27, derfor var jeg litt usikker. De er jo så forkjellige utifra modell osv.. Jeg har troen på denne jeg valgte nå. Noen fler? Kjøper dere litt for trange jeans eller kjøper dere de akkurat passelig? NB: (Dette gjelder olabukser, ikke stretchy skinny jeans) Jeans med stretch skal ikke kjøpes for små pga det vil ødelegge strikket. Strikk som står i spenn vil løsne.. Anonymkode: c168d...3b7
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #6 Skrevet 3. april 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: Det sies at man skal kjøpe jeansen trang, fordi den utvider seg. Men hvordan trang skal den være? Jeg har hentet Lee bukse som jeg bestillte på nett. Jeg får den på meg, men den er ganske trang. Det hadde feks vært vanskelig å klatre opp med mur eller ta karatespark. Den presser litt på magen slik at magen tyter litt ut🤣Jeg er normalvektig og har vanlig mage. Skal den være litt trang? Hvordan kan jeg vite at denne var riktig størrelse? Anonymkode: c168d...3b7 Lee jeans synes jeg utvider seg veldig, jeg hadde beholdt dem hvis jeg var deg Anonymkode: 311e4...88d 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #7 Skrevet 3. april 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: TS her. Jeg føler den allerede har utvidet seg litt. Syns det var fint at den var så stram. Har alltid kjøpt for store som passer med en gang men som blir løs og stygg etterhvert. Jeg tenker å beholde denne. At magen tyter litt ut på toppen gjør ikke noe, det er bare huden min og jeg skal jo ha topp på meg. Regner med at den utvider seg enda mer iløpet av dagen også. Har denne i størrelse 26. Den gammle Lee hadde jeg i størelse 27, men den er for løs. Bruker den kun på kalde dager med en tynn ullbukse under. Men kan hende det er mer stretch i den gammle på str 27, derfor var jeg litt usikker. De er jo så forkjellige utifra modell osv.. Jeg har troen på denne jeg valgte nå. Noen fler? Kjøper dere litt for trange jeans eller kjøper dere de akkurat passelig? NB: (Dette gjelder olabukser, ikke stretchy skinny jeans) Jeans med stretch skal ikke kjøpes for små pga det vil ødelegge strikket. Strikk som står i spenn vil løsne.. Anonymkode: c168d...3b7 Kjøper alltid ett eller to nummer mindre en "true size" da jeg liker at de sitter stramt og ikke blir pløsete Anonymkode: 311e4...88d 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #8 Skrevet 3. april 2020 Hvor mye elastan og hvor mye bomull er det i buksene? Anonymkode: 06bc4...f25
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #9 Skrevet 3. april 2020 Kommer jo an på kroppsfasongen din da.. Kjøper de alltid pølseskinn i lårene, men ikke for trangt over magen. Anonymkode: d6833...65e 1
skruf Skrevet 4. april 2020 #10 Skrevet 4. april 2020 Jeg har to forskjellige Lee-bukser der den ene utvidet seg mye (for mye) og den andre har så og si ikke utvidet seg. Lee Marion heter den modellen jeg har som utvidet seg mye. Den satt stramt på da jeg kjøpte den, men ble altfor stor etter noen dagers bruk. Så den kommer jeg til å selge på Tise Den andre modellen jeg har er Lee Elly, den er stivere og tykkere i stoffet enn Marion, og har nesten ikke utvidet seg. Så den sitter perfekt på selv om jeg har brukt den lenge
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #11 Skrevet 4. april 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye elastan og hvor mye bomull er det i buksene? Anonymkode: 06bc4...f25 Overmateriale: 93% bomull, 5% elastomultiester, 2% elastan Materiale: Denim Ikke-tekstile deler av animalsk opprinnelse: Ja Vedlikeholdsråd: Maskinvask på 30°C PRODUKTDETALJER Høyde til midje: Normal Lukking: Skjult Zip-Fly Bukselommer: Baklommer, Sidelommer Detaljer: Glidelås Artikkelnummer: LE421N04R-K15 Den er ubehagelig å sitte bøyd fram i sofaen. Presser litt på magen. Forstår ikke dette med jeans. Har alltid kjøpt bukser som er er fine med stretch, men som varer lite. nå ønsket jeg for en gang skyld å kjøpe en skikkelig dongeri bukse som jeg kan ha lenge. Men forstår ikke noe av dette. Buksen min er fotsatt ubehagelig. Ønsker å ta på en deilig løs bukse nå, men lider meg igjennom dette for å forme denne nye LEE buksen.. Hvis den blir perfekt er det verd det. Nå har jeg rive av merkelappen på kanten. Så jeg kan ikke bytte. Dumme meg.. Skulle kjøpt en annen størrelse først for å samligne... Men håper nå denne vil utvide seg da, den ser fin og stram ut på. Er ok å gå vanlig med den. Ubehagelig å sitte pga press på mage. (Har brukt den i hele går og en time i dag) Anonymkode: c168d...3b7
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #12 Skrevet 4. april 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Overmateriale: 93% bomull, 5% elastomultiester, 2% elastan Materiale: Denim Ikke-tekstile deler av animalsk opprinnelse: Ja Vedlikeholdsråd: Maskinvask på 30°C PRODUKTDETALJER Høyde til midje: Normal Lukking: Skjult Zip-Fly Bukselommer: Baklommer, Sidelommer Detaljer: Glidelås Artikkelnummer: LE421N04R-K15 Den er ubehagelig å sitte bøyd fram i sofaen. Presser litt på magen. Forstår ikke dette med jeans. Har alltid kjøpt bukser som er er fine med stretch, men som varer lite. nå ønsket jeg for en gang skyld å kjøpe en skikkelig dongeri bukse som jeg kan ha lenge. Men forstår ikke noe av dette. Buksen min er fotsatt ubehagelig. Ønsker å ta på en deilig løs bukse nå, men lider meg igjennom dette for å forme denne nye LEE buksen.. Hvis den blir perfekt er det verd det. Nå har jeg rive av merkelappen på kanten. Så jeg kan ikke bytte. Dumme meg.. Skulle kjøpt en annen størrelse først for å samligne... Men håper nå denne vil utvide seg da, den ser fin og stram ut på. Er ok å gå vanlig med den. Ubehagelig å sitte pga press på mage. (Har brukt den i hele går og en time i dag) Anonymkode: c168d...3b7 Bruke den en dag eller to til så vil jeg tro den blir mer behagelig, evt knepp den opp når du sitter Anonymkode: 311e4...88d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå